Monday 24 March 2014

Poređenje China Glaze NEON lakova za nokte #2!

Videla sam da vam se svidelo prvo poređenje neonaca, a i ja generalno volim ovakve postove, pa sam uspela da slikam moja 2 nova China glaze lakića (pogledajte ih detaljno ovde) uz 3 stara favorita!

U pitanju su Thistle do nicely i Petal to the metal, a poredim ih sa Sun of a peach, Flip flop fantasy i Pool party, tri China glaze laka koja, po meni, svaki ljubitelj neonaca MORA da ima. Totalno su posebni i vrede svakog dinara. Da sam brojala komplimente koje sam dobijala, specijalno za Flop flop fantasy i Sun of a peach, trebalo bi mi tri para ruku. :P

Neon lakovi u mom slučaju podižu raspoloženje, prizivaju toplo vreme, a i mnogo su sexy, da se ne lažemo. :D




Uživo su još mnogo jarkiji i lepši .. ali sam se potrudila da vam ih i ovako dočaram. Čim uspem, slikaću ih sve na noktima. :)

Na slikama sam se potrudila da vam sve napišem, ali evo i par reči.

Petal to the metal / Sun of a peach - razlika je prilično velika, a sličnost je ta da i jedan i drugi imaju koralni ton, naravno, Sun of a peach je skroz koralno breskvast, a Petal to the metal je svetlija neon pink sa koralnim podtonom.


                              



Petal to the the metal / Flip flop fantasy - ovde već ima više sličnosti, samo što je Petal više roz, od Flip flop fantasy.





Thistle do nicely / Pool party - Thistle do nicely je po meni savršeno intenzivno vrišteći pink neon lak, koji svaka devojka treba da ima. Pool party ima više narandžaste u sebi ali je isto divan. Thistle je totalno poseban jer tek na noktima, i na dnevnom svetlu vidite koliko je PRELEP.

Nagledala sam se i namackala gomile pink neonaca, ali ovaj je stvarno FANTAZIJA. Ako hoćete da uzmete samo jedan lak iz ove kolekcije, City flourish, ovo je moj savet. Predivan je, tačno bih uzela još 10 rezervi da me nije sramota. :P



Eto, to bi bilo moje malo poređenje, nadam se da vam se dopalo. Imate neki novi CG neonac?

Hvala na čitanju, najveći poljubac! :*


21 comments :

  1. Sun of a Peach mi ostaje favorit, svi ostali su jednostavno rozi i pink, a to meni ne stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoooo, SOP je legendarna nijansa i skroz posebna! Bas mi je drago da ti se svidja, on mi je jedan od all time favorita :))

      Delete
  2. I meni je Sun of a Peach najbolji, mada generalno volim neonce i svi su mi mnogo lepi!

    ReplyDelete
  3. Joooj sve bi ti ih ukrala :D Predivni su

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Hvala ti! Drago mi je da su tvoje oci uzivale :))

      Delete
  5. Ne znam koji je ljepši <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Sanela! :)))
      Bukvalno se ne moze covek odluciti :))

      Delete
  6. Pisala sam ti mail neki dan i bas te pitala za taj Thistle do nicely, al ne znam jel ga nisi vidjela ili nije ni poslan. U svakom slucaju, ovaj post mi je bio od pomoci. :-) Htjela sam njega, ali sam se bojala da je preslican Pool Party laku. Hocu neki bas drecavo pink, da nema naradžastog tona u sebi kao Pool Party. Neki prijedlog kada je China Glaze u pitanju? Kakav je onaj Peonis and Park Ave, jel on vise pink od Thistel do nicely?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaooo nije mi doslo! Pazi, Thistle slobodno mozes da uzmes, Peonies meni nije neon, nego bas intenzivna pink, a Thistle je bas za tebe :P

      Moja najtoplija preporuka..

      Delete
  7. Upropastices me nacisto sa neoncima. :P :D Moracu da bacim jos koji pogled na Thistle. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh i ti si mene sa Spring-om :P
      Jedva cekam da pogledas Thistle i kupis ga :D :P

      Delete
  8. Divni su svi :) Imam PP, FFF i SoP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala hazelic!

      Znam da delimo ljubav prema neoncima! :)

      Delete
  9. Obožavam neon lakovee, defintivno moram da kupim još neki. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lolo! I ja sam totalno luda za njima :P

      Delete