Friday 1 November 2013

NYX mat tečni karmin - ISTANBUL

Obožavam NYX mat tečne karmine! Izuzetno su postojani, imaju prijatan miris, dolaze u predivnim nijansama i laki su za nanošenje.
Tečne mat karmine sam želela još od pre više od godinu dana, kada sam na YouTube-u videla kako nijansa Antwerp fenomenalno stoji jednoj devojci! Potpuno me je oborio sa nogu i mesecima sam se premišljala da li da nekoliko ovih genijalnih (tada sam videla da su i jedan od bestseller-a) karminčića poručim preko interneta. Uvek me je odbijala ludačka poštarina i čekanje na paket da stigne.

Kad su došli kod nas, zahvaljujući najgenijalnijem Alexandar Cosmetics-u, bila sam van sebe!! Koštaju 540 din. i po meni, vrede svake pare.

Za sad imam samo Antwerp (o kojem ću uskoro pisati) i Istanbul.  

NYX Soft matte lip cream ISTANBUL (klik) je odličan za vas koje volite nežne roze nijanse, skoro kao "my lips but better" (obožavam taj izraz :D).  Stapa se sa bojom usana a opet se vidi da je tu.



Ono što me je bunilo kada je reč o Istanbulu bile su informacije sa mnogih blogova da je tamniji u odnosu na pakovanje. Kada sam probala tester, oduševila sam se, jer mislim da mi ovakva boja približna boji usana mnogo bolje stoji.



Poenta ovih karmina je da ne isušuju usne, da, ako ih nanesete na pravilan način, mogu dugo da se zadrže, bez popravljanja, i da su veoma jednostavni za precizno nanošenje jer imaju aplikator.

Kad nanosite prvi sloj, potrudite se da ne bude predebeo, već da se lepo rasporedi na usnama. Sačekajte da se dobro osuši (ja poljubim ruku da proverim :D) i to je to! Meni ne ostaje na šoljama, čašama .. ma ne mrda se.

Možete dodati još koji sloj, ali svaki mora dobro da se osuši pre nanošenja sledećeg (ovo nisam probala, jer mi je jedan dovoljan, ali devojke na netu kažu da je odlično).




Kada je reč o mirisu, meni se jako dopada! Podseća na vanilu i veoma je ugodan. Brzo se priviknete na njega i posle ga ne osetite.




Ono što mi se još dopada kod ovih karmina je i da se zovu po velikim svetskim gradovima! Ovo su sve vrste koje postoje, plus još dve, koje će nadam se stići i kod nas, pogotovo Buenos Aires, jer je PRELEP!


Preuzeto sa www.nyxcosmetics.com

Evo ga i swatch na mojoj vampirskoj koži :D Ja vam najtoplije preporučujem ovu nijansu ako vam treba nešto tipa "go to" karmin, kad ne znate šta da stavite uz jaku šminku na očima, ili za svaki dan, neupadljivo a lepo.

U pakovanju mu je sličan Tokyo, ali je dve nijanse svetliji.







Da li ste probali ove mat karminčiće i koji vam je favorit? Hvala na čitanju, najveći poljubac! :*



36 comments :

  1. Jako volim ovakve mazalice za usta. Morat ću si nabaviti par nijansi jer i inače volim Nyx :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mell! Drago mi je da ti se dopada :)

      Obavezno ih pogledaj, jako su interesantni :) A NYX i ja obozavam!

      Delete
  2. Ja sam toliko bele puti da mi retko koja od ovih roze nijansi stoji ako nema bar mrvicu toplijeg u sebi. Posto vidim da si i ti bele puti, mobla bi da uslikas kakva je boja na tvojim usnama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako si bleda, stajace ti, probaj ga, svuda imas testera :))

      Obavezno cu stavljati i slike na usnama kad ustanovim kako da uhvatim da budu dovoljno dobre i ostre :))))

      Delete
  3. Tokio je najsvetliji a na tebi je taman! Hahaha. Mnogo mi se svidjaju ove Nyx mazalice ali jos nisam stigla ni jednu da kupim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihih neeee, moj je Istanbul ;) Tokyo je svetla roza :D

      Obavezno probaj neku :)

      Delete
  4. Boja je savršenstvo! Definitivno mi treba ovako nešto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Zvezdiceeee! Ovaj je baaaas divan, a i Buenos Aires koji, nadam se, dolazi! :)

      Delete
  5. Svakako ću uskoro probati neki od njih :)

    ReplyDelete
  6. uzasnog je kvaliteta,sav se mrvi i isusuje ogromno razocaranje za mene

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je zao sto nisi zadovoljna :(

      Moj je odlican, kao i Antwerp :)

      Delete
  7. Ne znam zasto ga jos nisam isprobala? Cini mi se kao prava boja za svako doba godine. Hvala na preporuci draga ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, nema na cemu! Tebi ce super stajati sigurno! :)

      Delete
  8. Danas sam bila u Alexandru i gledala Istanbul i odustala, kupila sam Pumpkin Pie ;) I Tokyo i Istanbul su mi neophodni, definitivno <3
    Reci mi samo, jel malo bolji ovaj u "tecnoj" formi od onih klasicnih NYX-ovih ruzeva?

    ReplyDelete
    Replies
    1. E nisi pogresila ni za Pumpkin pie veruj mi, diiiiiiivan je i skroz u tvom fazonu :)

      Ovaj je postojaniji, ne oslikava se na solje, itd. Pogledaj i Antwerp :*

      Delete
  9. Kako je moguće da ja nešto sa nazivom Istanbul nemam??? KAKO??? Odlično izgleda i na listi je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe :)))) Hvala, drago mi je da ti se svidja :))

      Delete
  10. Zašto ranije nisam pročitala post :( Poručila sam juče neke stvarčice sa njihovog sajta, gledala i ove ruževe, ali nisam mogla da se odlučim za nijansu. A sada kada vidim ovu, odvojenu od svih, savršena je. Definitivno ću poručiti. Hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, mi navalimo na gomilu i ne vidimo koliko su pojedini komadi samo za sebe lepi :)

      Sta si narucila sta sta staaaaa :)))

      Hvala tebi, drago mi je da ti se svidja!

      Delete
    2. Citam komentar i upravo stigao postar wuhuu... Ja sam resila da pocnem sa pigmentima, uzela sam 4 komada, i neke cetkice. Ali definitivno kupujem ovaj ruz. A citam i tvoje ostale recenzije, da bih mogla da "izdvojim iz gomile". Pozzz :)

      Delete
    3. Jao Milena hvala na poverenju :)
      Nadam se da ces biti zadovoljna!

      Pigmenti su odlicni, ja za sad imam 2! :)

      Delete
  11. Kako je leeep, zamisljam ga na usnama ! :)

    ReplyDelete
  12. Sjajan je, boja baš po mom ukusu :)
    Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lidija, drago mi je da ti se dopada! :))

      Delete
  13. probala nisam, ali nijansa mi se baš sviđa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti!!! Drago mi je, bas je neka zahvalna nijansa, lako dopadljiva, cini mi se :D

      Delete
  14. Jao jbmu, kad god vidim recenziju nekon novog NYX karmincica ja ga pozelim, posto znam da su sto posto dobri! Odlicna je recenzija i boja mi se jaaaaako dopada, ali imaj milosti nemoj ga toliko hvaliti, vec sam gotova :D
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Taco, hahaha, samo te mamim :PP

      Necu vise ;) :*

      Delete
  15. predivna je nijansa! ide na WL :D

    ReplyDelete
  16. Slucajno sam naletela na alexandar-cosmetics, a onda trazeci recenziju o ovim ruzevima i na ovaj odlican blog :) Da li mozes da mi kazes koliko je ruz postojan? Da li moze da izdrzi radni dan od 8 sati bez popravljanja i kakva mu je postojanost u poredjenju sa Lipfinitijem?

    ReplyDelete
  17. Predivan je,moram hitno da nabacim jedan ali ko će odabrati od ovoliko divnih nijansi :)

    ReplyDelete
  18. Predivna nijansa, moram ga nabaviti obavezno :))

    frauleind.blogspot.com/

    ReplyDelete