Thursday 17 April 2014

Favoriti meseca - MART

Nisam dugo radila favorite meseca, pa sam rešila da ubacim favorite iz marta! Iako je polovina aprila :D

Nadam se da će vam se dopasti i da ćete možda prepoznati nešto za sebe.. ja uvek kad čitam tuđe favorite. U većini slučajeva odmah odletim i kupim! :D Strašno .. što kažu .. izeš karakter koji nije labilan! :D

Sad kad pogledam grupnu sliku, vidim da sam uglavnom mazala nokte, ruke, utrljavala losione :D koristila proizvode za usne, uspešne replike parfema.  




Kao prvo, uživala sam u korišćenju šminke .. zaista volim da koristim kupljene proizvode, mada sam ih ranije čuvala kao u muzeju. :D Zato i volim pristupačnu dekorativnu kozmetike za koju mi nije žao da je koristim ..

Bourjois senka - ovu senku sam dobila od moje predivne drugarice iz Beograda (Z :****) za rođus, prošle godine. Poslala mi je i onog vanzemaljca, sećate se? :D Totalno pogođen moj ukus, jer sam luda za svetlim, rozikasto bež senkama sa shimmerom. Uvek imam neke takve i konstantno ih kupujem! Ima ih u Jasminu. Mislim da su oko 800 din. ili tako nešto..

NYX paleta senki za oči Love in Rio: Meet Me At The Copa - o ovoj paleti sam toliko pričala da mi neprijatno :D ali to je živa istina, ja nju STALNO koristim. Sa njom mi se desilo da mi neko prvi put pohvali senku :D Senka je zaista neobična stvar da vam neko pohvali, uglavnom bude celokupna šminka i slično, a sa ovom se desilo upravo ovo. Paletica je zahvalna za nošenje i nije skupa, i to je ujedno ja mislim prva koju ću u životu potrošiti :D Lep je osećaj videti dna.. Kupljena u Alexandru kao i sav NYX. Oko 500 din..


NYX olovka Milk - ovo ako nemate, OOOOOOOOOOOOBAVEZNO kupite. Kada bih morala da izdvojim samo jedan proizvod koji instant promeni izgled face, to bi bila bilo koja bela olovka. Obožavam taj izgled, obožavam! Ova je super, još imam i NYX zarezač koji reže savršeno, probala sam sa nekim Essence, ali je preširok. Milk na waterline-u traje ceo dan, a stavljam ga razmazanog malo ispod luka obrva. Oko 400 din..




NYX Stella karmin - šta reći o Stelli kad je sve već rečeno ovde :D Jedan od mojih prvih jarkih karmina koje mislim da ću i potrošiti! :D Boja je drečava, koralno roza, ali super stoji, SVIMA! Totalno osveži facu .. imam u svojoj okolini jednog iskrenog komentatora koji mi uvek kaže "ovaj karmin ti je kao za tetke, babe i sl." :D i " ovaj ti je baš mladalački" :D to su dve opcije kojim može da se ode! :D E za ovaj sam dobila pohvalu, kao i za sve svetlije, nude boje koje vuku na koralno. Pogledajte ga i istestirajte .. vredi. Pogotovo ako imate plave oči, mislim da ćete se zaprepastiti kako ih istakne, kao i sve pink koralne boje. Cena oko 350 din.





NYX Natural olovka za usne - odlična stvar za efekat "povećanja usana", samo dodatne neki nude karmin i to je to .. najviše sam koristila nju i Beige, isto od NYXa. Cena oko 300 din.




Lip drench Pomegranate - o ovoj slatkici sam pisala već ovde .. od kad sam ga kupila STALNO ga stavlja, jedan sam poklonila a još jedan kupila sebi :D Oduševljena sam, pogotovo mirisom i negom .. miriše kao najdivnije žvake i bombone .. Cena oko 200 din.




Hit meseca su mi definitivno bili NYX Butter sjajevi.. sad me sramota kad gledam ova dva, koliko sam ih samo od onda kupila! :D :P

NYX Butter sjajevi Apple Strudel i Maple Blondie - moram da priznam da više stavljam Apple, koji je moj "prvohvatački" favorit, odnosno, kad sam ih pogledala u radnji, prvo sam se uhvatila za ovaj. :D Za takve stvari znam da ću ih obožavatiii! Apple ima više koralne u sebi, u odnosu na Maple, koji više ide na rozikasto .. ali uskoro kompletan post o Butterima. Cena: oko 400 din.





Jedan stari i dva nova China glaze laka..

China glaze Sun of a peach - o njemu sam pisala ovde .. savršena koralno-narandžasta nijansa, koja prosto nema zamenu! Savršena i treba je obavezno pogledati. Cena 387 din.
China glaze Thistle do nicely - novi lakić u mojoj kolekciji .. novi miljenik i broj 2, posle Flip flop-a kom sam slepo verna. :D Jarka roze sa koralnim podtonom, koja tako sexy izlgeda na noktika da je to strašno. :D Slikala sam ga ovde .. Cena 387 din.
China glaze Petal to the metal - prelepa koralna roze nijansa koja nije toliko blještava poput Thistle-a, ali prelepa .. prelepa! Cena 387 din.





Opsednuta sam Chloe EDP parfemom, ali kako u poslednje vreme trošim na neke druge stvari, potpuno sam zapostavila kupovinu parfema .. sigurno mesecima nisam neki kupila, ali jedini koji trenutno želim je moj Narciso EDT .. ako niste pomirisali, obavezno ga probajte, savršeno ženstven parfem koji vas mami da ga koristite i njuškate. :D

Ekonomik 297 - za nepunih 250 dinara, miris identičan sa Chloe EDP! Savršeno .. čak ga stavljam i na pidžamu pre spavanja, pomaže! :D Divna mešavina ruže i sapunasto, čiste svežine.



Malizia Bon Bons Red fruits - kupka sa mirisom najdivnijih bombona iz detinjstva .. oseti se i jagoda i borovnica i maline, ma prelepa, celo kupatilo posle miriše na nju. Piše da je i šampon ali nisam probala :D Kupljen na našoj novosadskoj pijaci .. Cena oko 200 din.

Balea Zucker losion za telo - moj stari, dobropoznati miljenik koga imam u ogromnim količinama još uvek. Uglavnom koristim za stopala i ruke jer retko mažem losion na telo. :D Cene se ne sećam bilo je davno :( Bilo ga je u DM-u.





Coccolino Passion flower & bergamot - moj omiljeni omekšivač trenutno .. miriše mi na kremasto, limunaste kolače. I jaaako se oseti na vešu! Oko 100 i neki dinar. 



Srce Lindt bombonjeru sa grupne slike dobila sam za 8. mart  i izuzetno mi je draga! Unutra su mala srca čokoladice, a kutija je da se raspametiš od slatkoće i odlična za čuvanje sitnica.

Eto to su moji mali favoriti, uskoro će i aprilski :D Imamo neke zajedničke? 

Hvala na čitanju, veliki poljubac!





26 comments :

  1. Redovno mi se desava da sa tvog bloga popisem 80% stvari koje bih probala :D

    ReplyDelete
  2. Jao moram uzeti ovaj economic! Ako imas predloge za jos neke dobro uradjene kopije pisi :) China glaze lakici svi do jednog-predivni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe jao Tico, morassss, super je! :)
      Dobresu ti 264 (The one) i 40 (Dolce vita) :)

      Delete
  3. Jao toliko lepota <3 Posebno ove iz Alexandra <3 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, hvala ti! I ja se uvek divim tvojim lepoticama iz Alexandra :D

      Delete
  4. Imamo iste brendove medju favoritima samo su druge boje u pitanju. ;) Steta sto vise nema ove Balea kolekcije Zucker schnute. Meni je ostalo jos malo kreme za telo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, Marryska, vrtimo se oko slicnih :))

      Jao Zucker je bio ubica.... ja sam ih navukla kao hrcak, kao pred rat :D

      Delete
  5. Oh, divnih li stvari. <3 Dosta stvarčica imam i ja, a Lip Drench sam uzela od maline, i dobar je, ali miris nije na bombonice. :/ Uzimam sl.put i nar. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, ovaj je bombone i zvake, ma morassssss, veruj mi, bas je poseban :))) :P

      Delete
  6. Meni se isto sviđaju tvoji favoriti osim jednoga. Nyx milk mi je kme...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, hvala ti! Joj dobra je Milk, bas kao sto su i pricali pre nego sto sam je probala :) Mislila sam da preteruju ali je stvarno super!

      Delete
  7. Obožavam Natural olovku za usne :)
    A butter sjajevi čekaju sajam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, butterici divni :) Natural je totalno korisna za sve prilike :)

      Delete
  8. Ne znam zašto još uvijek nemam NYX-ov Milk, podsjetila si me da bih ga trebala nabaviti :) Sviđaju mi se svi favoriti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, hvala ti puno! Milk je odlicna i korisna stvarcica :))

      Delete
  9. Obožavam Ekonomik 297, identičan je Chloe i predivno miriše. Od njih sa uzela i 294 i novi 303, koji izaziva oduševljenje okoline. :) Predivni favoriti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe i meni je isti :))) A 303 bas moram probati, imam 301 ;))

      Delete
  10. Standardno, oduševljena tvojim favoritima! :)) I odavde imam skoro sve :D
    Bez milk olovke ne mogu da živim, zucker obožavam, butter glossove takođe... Lip drench imam u drugim mirisima :) NYX palete imam Love in Paris, ali zahvaljujući tebi, moj karakter sad postaje labilan sa ovom Meet me at the Copa :D Što se ekonomika tiče, dosta sam ih isprobala, neki su baš dobro odrađeni, ali ja ipak tvrdim da je original original :) Nekako uvek osetim razliku... Konkretno Chloe, imam i ekonomik i original, nije drastična, ali ja osetim razliku :) Mada, volim i ekonomike, većina lepo miriše i dugotrajni su baš, čak više od nekh orginala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, slazem se skroz za ekonomike! Ima i promasaja, ali ima stvarno odlicnih :)

      Joj znam da smo kao sestrice :** a Meet me at the copa je stvarno paleta koja je savrsena za svaki dan... nema sanse da se ne potrosi :)))))

      A Lip drench od nara zvezda kolekcije :D

      Delete
  11. Divni su ti favoriti, sve sareno :)

    Imamo isti sjaj i lak :P Strudlicu i Petal :)
    A zagledala sam i Maple, mozda i on padne posto sam sa ovim sjajem bas zadovoljna. :) Ili onaj koralni, ne mogu sad da se setim kako se zove.. :)

    ReplyDelete
  12. Skoro sam otkrila tvoj blog i super je :),samo ako moze informacija gde se mogu nabaviti ovi ekonomik parfemcici?

    ReplyDelete
  13. Gde si nabavila Malizia kupku i Cocolino omekšivač? Pogotovu omekšivač za te male pare? U radnjama nema ovog omekšivača, već onih iz basic kolekcije koji idu od 300 do 400 dinara..

    ReplyDelete
  14. Lakovi za nokte su fantazija! Svaka cast na izboru!^^ vidim da si velika zavisnica Nyx-a,u potpunosti te razumem :)

    ReplyDelete