Wednesday 10 September 2014

Stalak za karmine

Karmini su lepi. A ko je lep i dobar i sluša, treba mu .. šta? KUĆA! :D

E, konačno su i moji dragi i ljubljeni karmini dobili kućicu, posle dugo vremena kopanja po ebay-u, po stranim blogovima, bez rešenja. Kada sam videla da se ovo pojavilo u Alexandar Cosmeticsu i još po super ceni, pala sam u nesvest! :D

Ako bih vam preporučila samo jedan kozmetički proizvod koji trenutno obožavam, to bi defitinivno bio ovaj stalak! 





Mnogo slatko izgleda kad ga stavite na stočić i, naravno, napunite! Platila sam ga 290 dinara (ima ga na ovom linku) i vredi svaki dinar. Posle toliko potrošenih parica na neke stvari koje nikad u životu neću koristiti jer mi ne stoje, ne odgovaraju mom tenu, obliku lica i sl., kupila sam nešto zaista, ali zaista pametno i korisno. :D







Napravljen je baš od kvalitetne i jake plastike, i ima prostora za 12 karmina, što će reći da će meni trebati još koji. :D





Svi karmini normalne i optimalne širine komotno staju u ovaj stalak - probala sam M.A.C, Catrice, NYX, Golden rose, Barry M, Maybelline Whisper, Alverde, Don Juan crno pakovanje .. nije stao jedino onaj debeli Maybelline Vivid, sa četvrtastom osnovom. Karmini su sa ovim stalkom jako lepo raspoređeni, nećete ih gubiti, svi su na vidnom, što je jako bitno za trošenje dekorative. Čim je zavučeno po budžacima, možete se pozdraviti, bar ja. :D Koristim ono što vidim i što je uvek uz mene.



Ako još uvek niste, moja najtoplija preporuka je da bar pogledate ovo malo čudo, košta kao kutija cigara, maltene, a traje i korisno je. Mogu da kažem i da je od čvrstog materijala, pošto sam slučajno sela na njega i ostao je živ! :D



Eto, to je to za danas, nadam se da vam se dopada! Hvala na odvojenom vremenu, najveći poljubac! :*

16 comments :

  1. Super! Bas mi je drago sto si se ponovila novom kucicom za karmincice :D Stvarno slatko izgleda.. Ako kupis jos neki od onih vecih, pisi nam i o tome da vidimo kako izgledaju "uzivo". :D

    ReplyDelete
  2. Kad ce post o Butter karminima? :)
    Koji ti se najbolje pokazao?

    Super je stalak, a i cena je dobra. :)

    ReplyDelete
  3. Obožavam ove akrilne držaše <3

    ReplyDelete
  4. Sviđa mi kućica za ruževe :D Jednostavna, a drži društvo na okupu :)

    ReplyDelete
  5. Slazem se... Prakticno, jeftino i lepo :) Imam ga i prezadovoljna sam :)

    ReplyDelete
  6. Preslatko izgleda! :) Imam u planu da ga kupim, iako nemam mnogo ruzeva. :D

    ReplyDelete
  7. Ovo je odlicno,moram da kupim,a bas je jeftino :D Sve u svemu,odlican post :D

    ReplyDelete
  8. Bas je cool stalak. :) Jel bi mogli tu da se udome i sjajevi za usne?

    ReplyDelete
  9. Obradovala sam se kad sam videla da ovi stalci stižu u Alexandar i sigurna sam da ću kupiti neki. :D

    ReplyDelete
  10. preduhitrila si me, i ja treba ovih dana da izbacim post o njemu i par noviteta ♥ divan je stvarno, steta sto ne mogu svi ruzevi da udju ali sta je tu je

    ReplyDelete
  11. Bas sam se obradovala kad sam videla na sajtu ove stalke. Iako imam iste, kupila sam ih u Home Centru, ali ih nemaju bas uvek i kad sam nekoliko puta htela da ih dokupim nije ih bilo. Zato nam je tu sad Alexandar <3
    Super je i cena ;)

    ReplyDelete
  12. Divan je stalak i to za prilično pristupačnu cenu, baš mi je tako nešto trebalo da okupim sve ruževe na jednom mestu :)

    ReplyDelete
  13. Ja ne znam kako bi moj kozmetički prostor uopće funkcionirao bez ovakvih akrilnih organizatora :D

    ReplyDelete
  14. Mislim da cu uzeti bar jedan :D

    ReplyDelete
  15. I ja sam ga kupila pre par dana, super je, jako ekonomicno iskoriscen prostor. :)

    ReplyDelete
  16. joj dobro da si me podsjetila, hvala :)

    ReplyDelete