Tuesday 26 November 2013

Zenski parfemi na koje momci OTKIDAJU :P I deo

Oduvek obožavam parfeme i, iako sam po prirodi vrlo samostalna kod donošenja odluka o tome koji mi se dopada, ne mogu da kažem da mi nije bitno mišljenje okoline, jer ništa lepše nego kad vam neko pohvali miris. :D

Tokom duuuugih godina korišćenja najrazličitijih parfema i informacija koje sam dobijala od drugarica/sestara/poznanica, uspela sam da napravim listu parfemčića koje posebno gode muškom svetu! :P 

Naravno, sve je to individualno, ali ovo su neka moja zapažanja koja će vas, nadam se, zabaviti! :)

1. Armani Code - ovo je informacija iz prve ruke. :D Nema ko me nije, na svakom koraku, što muško, što žensko, pitao koji je to parfem! Ne znam šta ima posebno u njemu, ali je očigledno ljudima jako interesantan. Moguće da je med u kombinaciji sa vanilom (koja je opštepoznati omiljeni muški miris :D) i pomorandžom.

Kad ga stavite, počinje potpuno ludilo, probajte i videćete na šta mislim. Drugarica koja je radila u kafiću nam je bila pravi pokusni kunić za ovu teoriju. :P

Po mom mišljenju, svaki ženski Armani parfem ima u sebi nešto jako privlačno, pogotovo suprotnom polu. E, Đorđe, Đorđe, ti znaš znanje! :D






2. Dolce&Gabbana Light Blue - ovaj parfemčić nekima deluje totalno bezbeze :(, ali ja ga i dalje volim i često koristim. On je jedan od onih neobaveznih nota koju možete poneti  u svakoj prilici i koja sigurno neće smetati ljudima, ako se ne pretera.

Oštri citrus sa malo slatke i koketne note očigledno se jako dopada muškima, iz samo njima poznatog razloga. :D

Pre mnogo vremena sam na YT gledala klip u kom je devojka pričala kako ovaj parfem zovu "man eater" ili tako nešto. :D Nisam mogla da verujem dok nisam istu informaciju čula sa par strana, a i sama, u poslednje vreme mogla da se uverim u isto.

Ne znam u čemu je fora, jer godinama, gooodinama nije bilo pohvala. Komentari na ovaj parfem su bili da je lagan i prijatan, ne guši, ugodan .. sve što poželeti možete. :D



3.  Cacharel Eden - ono što sam primetila kod muških favorita je da su često žene totalno zgrožene istim. :D Znači, ne mislim na situaciju kad se nekoj ženi jednostavno parfem ne dopada, nego kad bukvalno ne može da ga podnese. :D

Meni je Eden zaista prelep parfem i mislim da se doziran može svideti svakom. Sviđa mi se njegov žvakast šmek koji dobije posle određenog vremena.

Za njega sam dobila komplimente samo od muških, i to od nekih za koje ne bih nikad rekla da bilo šta hvale u životu. :D


4.  Calvin Klein Euphoria - ovaj parfem je pravi magnet za muškarce! Ima neku toplinu i oseti se senzualni amber, koji je već osvedočen specijalni sastojak svih suprotnom polu interesantih ženskih parfema. Što ga duže nosite sve je lepši i ljudima se više sviđa. Mazan je, sladak, ali nekako greje i ne smeta. Pohvale za njega dobijaćete gde god da krenete, ali i od žena. :)





Ako vam se dopalo kažite mi, pa da pišem i nastavak! :*





36 comments :

  1. Vsi so mi všeč! Podpis pod prvega, moj ga obožuje! <3

    ReplyDelete
  2. Euphoria i Amrani da,Light Blue mi je preslab a Eden je za moj ukus tetkast ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta dva prva su i najhvaljenija :)))))))
      Jao daj sansu Edenu :))))

      Delete
  3. Light Blue sam jedno vrijem toliko koristila da mi je muka. Baš ga volim, ali sam prešla na druge note. A imala sam i Armani Code. Od Euphorie imam mlijeko za tijelo, a Eden nisam probala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divno, znaci sve si probala! Mogu misliti kakvo li je te mleko za telo :)))

      Eden probaj obavezno, bas je zenstven ;)

      Delete
  4. Euphoria nisam nikad cula da se nekom muskom dopala niti sam videla da muski kupuju, iskljucivo je kupuju zene. Code da i jedan je od omiljenih medju muskarcima. Mada ubedljivo onaj koji najvise vole je Very irresistible ima nesto u njemu ... Za Light blue isto nisam nikad dobila kompliment a nosila sam ga godinama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jejo, nikad nije kasno ;))))

      Hvala ti sto si dosla <3

      Delete
    2. Vole muski sve slatko jestivo

      Delete
    3. Vjeruj da je istina ovo za Euphoriu, strahota koliko me muski spopadaju oko mirisa kad je nosim....nekad me naprosto strah namirisati se njom haha :)))

      Delete
  5. Euphoria je apsolutni magnet! Dobila sam jako puno pohvala od muških a i zenskih :)

    ReplyDelete
  6. Meni niko nikad ne komentira miris koji nosim, (pod tim ne mislin na obitelj :D) biće me se ljudi boje ili se nisan dovoljno našpricala, a nije da baš nosim lagane mirise. :D

    Eden <3 <3 jao ti stariji mirisi su nešto neponovljivo. Jaki, opojni, intenzivni, trajni, baš kakve volim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj slatka si :))
      Iskreno, na neke parfeme ljudi reaguju tek kad dooosta stavis. Ponekad im se i dopadne parfem ali im je mozda neprijatno da ti ga pohvale, da ne pomislis da su ludi :D

      Delete
  7. Prvi i drugi ne podnosim :D Mislim da je to jedini Armani parfem koji mi se ne sviđa. Treći nisam probala, a četvrti volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zvezdice bas mi je drago za Euphoriu! :))))))

      Delete
  8. Potpisujem, mada ne znam za Eden, nisam ga nikad imala.
    Imam Code i uvijek dobijam komplimente za njega, a dobijala sam ih i za Light Blue i Euphoriu, koje ja inace bas ne volim i nekako su mi dosadni i svakidasnji, ali eto imala sam ih. Light Blue mi je posebno dosadan, ali eto muski ga vole.
    Meni najvise lude na Addict, momak me samo njuska kad ga stavim. :-)
    Puno komplimenata dobijam i za Hypnotic Posion.
    Uglavnom vole te jake i vanilaste, cak one za koje mi zene cesto kazemo da guse. :-)
    Pisi i drugi dio obavezno.:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga moja, ti i ja kao da smo sestre! Imamo slican ukus za mnogo toga, a pogotovo parfemcice :))))))

      Jao jeste Addict, to si skroz u pravu, a Code, Light i Euophoria su vec osvedoceni mamci za komplimente. :D

      Pisem 100% drugi, a mozda i treci deo ;)))) Hvala na podrsci!
      Da li su ti hvalili D&G crvenu? On je meni ultra sexy ali zanimljivo, nikad pohvaljen. :))

      Delete
  9. Ma ja otkidam na ovu Euphoriu ;) A posebno na one dve varijante limited edition, jedna je Blossom, a druga je neka sa šljokicama, al nemam pojma sad kako se zove...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao Euphoria je totalno zenstvena! :))))) Nisam probala Blossom :D

      Delete
  10. joj moj dečko se ne bi složio s ovim, mislim da bi se ugušio od ovih mirisa, ali nije do tvog izbora nego do toga što su njemu svi mirisi jaki :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, on voli nesto suptilnije mirise znaci :) I medju njima ima divnih :))

      Delete
  11. Slazem se za Armani, ostale nisam probala.:)

    ReplyDelete
  12. Zanimljiv post :) D&G je klasika koja svima prija, čak i kad nema faktora oduševljenja. Code stvarno deluje kao tip parfema koji bi se mogao sviđati muškarcima, mada meni lično ne leži.

    ReplyDelete
  13. Nisam niti jedan od ovih probala :(

    ReplyDelete
  14. Moj voli kada nosim D&G The one, a ja volim blaaaage :D muski inace vole jake parfeme na nama ocito :)

    ReplyDelete
  15. nijedan nisam koristila, ali ako ti kazes, moracu da probam code :D

    ReplyDelete
  16. Sada moram otici da pomirisem Code :) Imala sam Luna varijantu i potrosila sam je u rekordnom roku. Euphoriu volim, ali muskarci bas i ne. Ne znam zbog cega. Ubedljivo najvise komplimenata sam dobijala za Womanity i Alien, ljudi su me po ulici zaustavljali da me pitaju koji je to parfem :) Cekam i drugi deo :*

    ReplyDelete
  17. Armani Code mi je jedino poznat, po mirisu, i slazem se da je odlican. Moj omiljeni je Paco Rabanne - Black XS, godinama ga koristim, momak ima musku verziju, pa mirisemo u kompletu.

    ReplyDelete
  18. Od ovih, samo Eden nisam probala ... Za ostale je taaaačno :) Samo si zaboravila, ili čuvaš za naredni post :p Hypnotic Poison :)))

    ReplyDelete
  19. Volim Euphoriu, stvarno divno miriše pa me uopće ne čudi što se i muškarcima sviđa jer oni i inače, sudeći po mom iskustvu, vole slatkaste mirise. ;) Ja sam najviše pohvala od muškog dijela publike dobila na račun Hugo Boss Deep Red mirisa, a od žena za Lancome La Vie Est Belle :)

    ReplyDelete
  20. Ja ovaj DG obožavam. Ali on mi je baš za leto. Znam dosta ljudi koji ga ne vole, ali se meni mnogo dopada.

    Armani Code, ali mi je malo postao dosadan, jer su ga neko vreme baš mnogi koristili i počeo je da mi smeta.

    ReplyDelete
  21. Jako dugo sam kao tinejdzerka koristila Light Blue <3 Asocira me na neke nestasne trenutke :D Sada kad sam ga videla u ovom postu, podsetila si me na mnoge stvari :*

    ReplyDelete
  22. da, stvarno je zanimljivo da se momcima cesto svidjaju parfemi koji su meni vise kategorije "wtf" :D ... samo eden nisam imala ... ck-ejvu euphoria sam bila kupila, ali koristila samo 2 ili 3 puta jel mi se ipak nije dopala ... za "nastavak" ti mogu predloziti jos escada absolutely me i lancome hypnose (za zadnji vazi nomen est omen :D)

    ReplyDelete