Wednesday 9 April 2014

Ashley CHAMPAGNE SEDUCTION losion za telo

Ako kao i ja volite losione koji PRETERANO (novosadski sleng za SUPER :D) mirišu, verujem da će vam se svideti ovo što sam vam danas pripremila!

Interesantna linija losiona je pre neki dan osvanula na Alexandrovoj FB stranici:



U pitanju je linija Ashley losiona za telo, čije pakovanje me je oooooodmah, ali oooodmah podsetilo na.... VICTORIA'S SECRET losiončiće! :D Verujem da i vas podsećaju!



Ima četiri vrste, od kojih je svaki zaista i inspirisan VS losionima, što piše i na bočici! :D
Kraljevi :D

Pogledajte ispod barkoda :D :P

Champagne seduction (VS Pure seduction) - miris šljive i frezije
Love addiction ( VS Love spell) - breskva i cvet trešnje
Amber fliration (VS Amber romance) - amber i slatki krem
Amore forever (VS Endless love) - jabuka i ilang ilang



Ja sam uzela CHAMPAGNE SEDUCTION, po uzoru na meni najdraži, Pure seduction!

Ako se sećate mog posta o VS sprejevima za telo (pročitajte ovde), tačnije, prvog dela (uskoro sledi i drugi! :D), pominjala sam Love spell i njegov divni sočan miris. E pa Pure seduction je kao mrvicu blaža verzija, ali isto sočna i sveža!



U Victoria secret  liniji najprodavaniji mirisi su Pure seduction i Love spell .. verujte da shvatam i zašto. Imala sam prilike da konsultujem nekoliko muških persona, i sve i jedan se odlučio za Pure seduction, a na drugom mestu je bio Love spell! :D


E, ovo vam je BUKVALNO identičan miris Pure seduction-u, ali identičan! Držala sam Ashley losion i moj VS sprej za telo jedan do drugog pod nosom i mirisala naizmenično.. nema mrvica razlike! A moj nos je stvarno nenormalno razvijen kad treba mirisati i određivati sastojke, razlike, sličnosti :D Ceo život sam opsednuta mirisima.





Losion iako hidrira kožu, nije vodenast i ima lepu gustinu. Kad se razmaže na ruke, osetite onaj "mokri" osećaj, ali ruke posle nisu masne ili neupotrebljive, nego kao da se stvori zaštitni film koji dugo štiti ruke i čini ih mekim.


Tako kod mene deluju kremice koje imaju pantenola u sebi i ja lično baš volim takav osećaj. Mislim da će za ovo toplo vreme biti još idealnije .. 

Miris se dosta dugo zadržava na koži i najpre ima sočnu voćnu notu, a posle se umazi u bombonasti krem. Moja najtoplija preporuka! Ako nemamo Viktorijinu, možemo imati Ešlinu tajnu! :D

Da li ste videli ove losiončiće, probali VS losione, koji su vam favoriti među mirisima? :)

Najveći poljubav i hvala na čitanju! :* 













25 comments :

  1. Ne reče koja je cena, sto je jako bitno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo nažoh na sajtu - manj je 490 a veći 1290rsd!!

      Bebi hvala što si nam otkrila ove divotice!

      Delete
    2. Hihihi, evo Prasulence naslo :*

      Nema na čemu, ljubim!

      Delete
    3. Gde su kupila u Novom Sadu i koja je cena? ;)

      Delete
  2. Uuuu zainteresovana sam :D Super su parfemisani losioni za dane kad ne zelis da se polivas parfemima. Koliko ml i koja cena?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, svideo bi ti se sigurno!
      236 ml je 490 dindzi!

      Delete
  3. Meni nema nego naci nekog frajera iz NS, pa se seliti. Zbog Alexandra :-) Svasta nesto imate tu, a nama nikako da se otvori. :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao nasmeja me! Hit! :))))

      Moras kod nas :))

      Delete
  4. U Americi sam napravila zalihe Victoria Secret proizvoda, ali drago mi je da mi je nešto slično sad puno bliže - u susjednoj državi, umjesto preko okeana! :) Definitivno cu nabaviti nešto od ovih losiona, obzirom da VS obožavam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao divno, VS su superiska :))))
      Probaj obavezno, identicni su! :)

      Delete
  5. Jao :) Ulepsala si mi dan :) Imala sam Pure Seduction i Secret Craving losione za telo i potrosila sam ih prebrzo, a posto me nega nije odusevila, bilo mi je zao da ponovo dajem tolike pare samo zbog lepog mirisa. Ovo ce biti odlicno :) Ovo je treca stvar koju sam zbog tebe dodala na shopping listu, pored Spring in my step i balzamcica od nara :) Samo me zanima, ako si mozda videla, da li imaju testere za Body Drench losione za telo, da mogu da ih pomirisem? :) Uh, koliki komentar :D :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe Sariska moja :***
      Kao stvoreni su za tebe, svidece ti se miris sto posto a imaju i male kesice testere za svaki ;)

      Delete
    2. Prodato! :) Moram ici ovih dana

      Delete
  6. Nemam predstavu kako mirise ali bi ga po tvojoj preporuci rado probala. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh Marryska, stvarno je kao bombona! Divno i prijatno mirise, taman za leto i prolece :**

      Delete
  7. Jaooo jedva cekamm da probam te losionee. :)
    Da li znas da li ima losiona kod distributera ili samo kod vas u NS? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao Dajana, bas mi je drago! :)))
      Ja ne znam za druge gradove, ovo je iz NS, ali verujem da ce biti :*

      Delete
  8. Nisam ih probala ali su mi svakako na listi zelja! ;)

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Ja sam se zaljubila u Ashley! Imam VS Amber Romance i ruku na srce, jeste mi original bolji, ali mu je ovo odlična alternativa! Dobila sam od Alexandra Forever Amor u bočici od 236 ml i testere za svaki, definitvno mi se Chapagne Seduction najviše dopada, možda uzmem i ovo najveće pakovanje :) Namazala sam se ujutru, obukla se i bukvalno sam do tuširanja mirisala, kao i odeća... Ma, divota! :)

    ReplyDelete
  11. Gde si kupila u Novom Sadu i koja je cena? ;)

    ReplyDelete
  12. A kod nas na fb.profilu Milos Parfemi Ivana, možete kupiti i VS kozmetiku, pa izvolite :)

    ReplyDelete
  13. A kod nas na fb.profilu Milos Parfemi Ivana, možete kupiti i VS kozmetiku, pa izvolite :)

    ReplyDelete