Sunday 28 April 2013

Rosso papavero

Obozavam Kiko lakove! Za sad ih nema kod nas, ja sam moje podobijala preko drugarica koje su mi ih donosile sa putovanja, a poslednja dva sam slucajno nasla na netu, po odlicnoj ceni. Mogu se naci u Italiji, odakle je i Kiko kompanija, Nemackoj itd. Svidjaju mi se njihova predivna italijanska imena. 





Ovaj put vam predstavljam Rosso papavero, odnosno broj 362, koji bih definisala kao pravu crvenu sa malom primesom roze. Formula je odlicna, lak je dosta gust pa se vec jednim slojem prekriva nokat, ovde su dva.






Mnogo volim ovakve nijanse jer mislim da su bas zenstvene, i odlicne za one dane kad zelite crveni lak, a niste raspolozeni za klasicnu crvenu. Ova mrvica roze mu daje neku draz :)





Mnogo lepo stoji i na duge nokte, na bilo koju boju tena. Smatram da je nikad dosta ovih boja, potrosice se kad tad, jer je crveno klasika, jos od holivudskih diva pedesetih i sezdetih godina. :)




Nadam se da vam se dopada, hvala na  citanju <3





40 comments :

  1. Dopada, osobito na tvojim noktima. Odlično i uredno si to nanijela

    ReplyDelete
  2. koja dobra boja! jako mi se svidja :)

    ReplyDelete
  3. Aaaaah kako je diiiivan! Jao duuusa <3

    ReplyDelete
  4. Prelepo ti stoji.. Bas zenstvena boja.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sonjci! :**
      Jeste, totalno zenstvena, nema koja rucica ne bi izgledala uredno sa njom

      Delete
  5. Prelep! A nokte ne smem da hvalim, da ne ureknem :)

    ReplyDelete
  6. Mislim da mu ime savršeno odgovara. Zaista podseća na mak. Divno ti stoji.

    ReplyDelete
  7. Miss najlepsih noktica Srbije :)
    Predivno ti stoje ove zenstvene nijanse :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj Cupko hvala ti od srca!! :*****
      Drago mi je da ti se dopada!

      Delete
  8. Predivan,Bebi!
    A italijansko ime...divotica<3
    :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lenjivko :***
      Drago mi je da ti se svidja i ime, mene je totalno odusevilo :))

      Delete
  9. kakav uzas sto ih nema kod nas!
    boje su im super!

    ReplyDelete
  10. bas ti pristaje ova crvena. mnogo lepo.
    I ja volim njihova imena na italijanskom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sofi! :**
      Meni prosto krivo da samo napisem broj, uvek proceprkam i ime :D

      Delete
  11. Evo i kod tebe da se konacno upisem na blog :)

    Predivna crvena, ja sam bas fan tih izmedju crveno-roze nijansi, u poslednje vreme sam krenula da ih gomilam

    a tvoji nokti su mi medju miljenicima :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti!! <3
      Drago mi je da si dosla, i jedan veliki poljubac za divne reci! :**
      Takve nijanse su zanimljive na duge staze, mada i dobra Ferrari crvena mora biti u kolekcijici :)

      Delete
  12. Meni se ne da da probam neki kiko :)

    ReplyDelete
  13. Ni meni se ne da da probam neki. :(
    Moracu jednom prilikom da upadnem medju crvene lakove kod tebe i Cajke i da ih sve izmazem i pronadjem onu nijansu koja mi stoji. ;) Ovaj ti je prelep!
    P.S. Izgleda da jedina ja nisam ljubitelj italijanskog. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, hvala ti Marryka :**
      Ja bih za tebe neku jarku crvenu, sa narandzastim podtonom ;)

      Delete
  14. Replies
    1. Hvala Ufili! Obozavam takve nijanse :) :**

      Delete
  15. Predivan lak i jos divniji nokti :*

    ReplyDelete