Tuesday, 20 August 2013

You drive me coco-nuts!

Da iskoristim ovo sunašce, i predstavim vam još jedan neonac iz Sunsational kolekcije. U pitanju je China glaze - You drive me coconuts (klik, klik)!




Jedna od onih boja koju, na prvu loptu, ni ne primetite, i posle, tek na noktima, vidite koliko je privlačna! <3




Na noktima imam dva debela sloja, a što se tiče nijanse, opisala bih je kao ružičastu sa lila podtonom. Vrlo ženstvena i sočna. :)


Uspela sam da uhvatim ovo divno avgustovsko sunce i uslikam ga za vas, nadam se da će vam biti od koristi!




Najveći poljubac i hvala na čitanju! :*

34 comments :

  1. E vidis ja sam ga odmah primetila! :D

    Divno ti stoji.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, hvala Sole, drago mi je da ti se dopada! :***

      Delete
  2. Replies
    1. Hvala Tacy, drago mi je da ti se svidja!!! :***

      Delete
  3. Savršenstvo za letnje dane <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Prasence, bas je letnji! :****

      Delete
  4. Baš gledam sličice i pitam se da li je roze ili ljubičast. Zanimljiva boja i veoma u tvom stilu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej skroz je nedefinisan i između :)
      Hvala Cajkic! :*

      Delete
  5. Divna drecava boja. Bas kako ja volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :**

      Drago mi je da ti se dopada :))

      Delete
  6. Baš sočna :))) Čekam neki neutralac :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hahahah :*
      Moracu da iskopam neki, iako sam leti sve, samo ne neutralna :D

      Delete
  7. Divna nijansa i slažem se, super si ju opisala - stvarno je sočna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Cherie! :****

      To mi je bila prva asocijacija :))

      Delete
  8. Divna letnja bojica, mnogo mi se dopada!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Danijela, drago mi je! :*

      Delete
  9. vi ćete mene da izludite sa china glazeom. jedini CG lak koji imam je flip flop fantasy, kupila sam ga nekad krajem maja a već je do pola potrošen. to dokazuje koliko ga volim :D jedini lakovi koje tako puno trošim su base i top coat :p
    ova boja je predivna i rado bih je nosila, baš volim rozu :DD a još od CG-a mi se sviđa material girl, sun of a peach i ELECTRFY (LUDA SAM ZA NJIM) i to obavezno planiram nabaviti na jesen, ako ne nabavim electrfy biće mi nešto hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sun of a peach nabavi podhitno dok se ne rasprodaaaa! A Material girl mi je najomiljeniji sljokicavi :D

      Uvek sam u panici za neonske lakice, da nisu limitirana kolekcija, pa ih kupujem kao luda :D

      Hvala ti! :*

      Delete
  10. meni je lep :) Nekako deluje slatko i nosivo, sto se ne moze reci za sve neonce :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Smikus! :*

      Jeste, bas je takav, neobicna kombinacija roze i ljubicaste ;)

      Delete
  11. Gorgeous shade! And the name of polish is super cool :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks soooo much! The name is soooo crazy :D :*

      Delete
  12. Odlican je! Jos mi se vise dopada sto je jelly. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marryska! :**
      Znam koliko ih obozavas <3

      Delete
  13. Wow, kakva boja, odusevljena sam!

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se svidja! :**

      Delete
  15. Predivan i totalno mi ide uz tebe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Choopko! :***
      Drago mi je ako tako mislis <3

      Delete