Friday 4 October 2013

Bermuda, Bahama, come on pretty mama!

Za danas sam vam spremila jedan lak koji volim dugo, dugo godina. U pitanju je China glaze - Bermuda breakaway!


Boja je tamno plava, sa indigo podtonom! Po meni, divno ide i na kratke i na duge noktiće.



Formula je standardno savršena, prekrivanje iz dva sloja.



Ako vas interesuju neki detalji o ovom laku, izašao je u okviru Bahama Blues kolekcije, u kojoj su predstavljene neke od najlepših plavih nijansi ikad!





Uspela sam da ugrabim malo sunca i za vas uslikam par fotki, uživajte! Hvala na čitanju, najveći poljubac! 







40 comments :

  1. Da, to je ta tamno plava nijansa koju trazim <3 Ide na WL :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Maki! Drago mi je da ti se dopada! :*****

      Delete
  2. sasvim sam ga iznenada i neplanirano kupila... otišla sam u Alexandar sa spiskom i nisam mogla da se odlučim, i prodavac me pogleda, pogleda policu i pruži mi ovaj lak, od tada je omiljeni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaaaao bas mi je drago sto ga imaaaaaas :*****

      Divna slucajnost :)

      Delete
  3. Fenomenalna boja a i naslov posta hahah :) Carski.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha jao hvala lutko :****
      Tu pesmu obozavam :D

      Delete
  4. Savrsena plava! A nazivom si me vratila u ljeto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj drago mi jeeeee, to mi je i bio cilj :D

      Hvala ti :***

      Delete
  5. Replies
    1. Hvala Tacyyyyy :****

      Drago mi je da ti se svidja :D

      Delete
  6. Replies
    1. Hvala tiiiiiii, nisam znala da je toliko voljen, bas mi je drago! :****

      Delete
  7. Kakav je JAOJJJJ,fantastican,zelim ga!

    ReplyDelete
  8. Woooow, kakva duboka plava boja! Predivno!

    ReplyDelete
  9. To je boja koju sam tražila pre dva meseca. Nisam znala zaovaj lak pa sam uzela GR. Bermuda Breakaway je prelep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj Cajkic, nadam se da ce i ovaj doci u tvoj posed! Cmok :*

      Delete
  10. Divna, bogata boja.. Divno... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ivancice! Bas tako, super si je opisala :***

      Delete
  11. Nijansa i sam naziv - kupio me odmah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sarice, bas mi je drago da ti se dopada! :***

      Delete
  12. Replies
    1. Hvala Ufili, drago mi je da ti se svidja :**

      Delete
  13. Gorgeous color!

    ReplyDelete
  14. A taman sam zaboravila na njega! :P Savrsenstvo od boje!!! Jel mozes mozda da ga uporedis sa Opi Eurso euro? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marryska moj, odmah sam se tebe setila, mislim da bi ti stajao SAVRSENOOOO! Sad sam gledala slicice, Eurso je valjda vise otvoreniji, vidi:

      http://photos.cwadephoto.com/PolishHound/Zoya/Sailor/comps1-1.jpg

      <333

      Delete
  15. predivni plavac, bas onakav kakvog trazim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anuska moja, bas mi je drago da je boja ovako univerzalno voljena :D :***

      Delete
  16. Sjajan ti je naslov, bas si originalna :D
    Ovaj lak je savrsena nijansa plave :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Cakili! I ja mislim da je taman, ni pretamna ni presvetlja :***

      Za naslov je "kriv" film Cocktail :D

      Delete