Tuesday 5 November 2013

NYX Eyebrow Push-Up Bra

Jako sam težak čo'ek kad su u pitanju preporuke kozmetike :D osoba mora dobro da me ubedi, a opet da me ne sili i ne ubedjuje kako je nesto odlično, jer mi se onda stvara kontraefekat pa tu stvar nikad vise necu pogledati. :P 
E onda kad nađem svoj holly grail, najčešće ga kupujem godinama. :D I onda prestanu da ga proizvode. :P

Uglavnom preporuke dobijam od drugarica, kojima neizmerno verujem, sa blogova koje volim i često pratim, i to je to. Kada sam pre nekog vremena otisla u Alexandar kod dela sa NYX-om je bila divna, predivna Natalija, make up artist, koja mi je preporučila ovaj proizvod i probala ga na meni. Rezultat je bio WOW!

Nemam neke problematične obrve, ali sam kao mlađa raščerupala pincetom one dlačice na početku i nekako nikad nisu izrasle. A volim simetrične obrve, da se ispoštuje ono čuveno pravilo (dole na slici) i da imaju lukove kao iz domaćih filmova 60ih. (svoje sam nasledila od bake :D) :D.


Preuzeto sa www.blog.lulus.com

NYX Eyebrow push-up bra (klik) je čudotvorna olovčica! Veoma, veoma je hvaljena na netu, što je uvek dobro videti. :P
Pripada ekipi debelih olovaka i deluje mi kao da će trajati 100 godina ..




Na slici je sve detaljno objašnjeno: olovčica ima dva kraja od kojih svaki ima svoju specijalnu funkciju. 





Prvi je smeđe boje, koja je UNIVERZALNA nijansa i služi za definisanje oblika i kontura obrva.


Prilagođava se svakoj nijansi dlake, u zavisnosti od jačine pritiska kojom iscrtavate obrvu. 






Drugi sadrži u sebi vosak i pomalo podseća na Wonder olovku. On se može koristiti na STO načina!! Možete ga stavljati na deo ispod luka obrva kako biste vizuelno "pushovali" :D, je l' te, obrvu. :D

Osim toga, odličan je i za waterline, jer ima odličnu konzistenciju, pa se lako postiže intenzivna nijansa, bez da se grebe taj osetljivi deo donjeg kapka.

Treća funkcija je naglašavanje uglova oka, za blistav i "naspavan" izgled. :D


Može se koristiti i kao korektor.





Ovaj proizvod je stvarno nešto što me je totalno oduševilo od NYX-a. Ima mnogo različitih funkcija i odličan je za nas laike u isrtavanju obrva. Zaista, na neki magičan način, obrve posle korišćenja ove olovčice izgledaju uredno i lepo.

Da li ste probali ovaj brus za obrve? :D

Hvala na čitanju, najveći poljubac! :*














31 comments :

  1. Odlicna stvar, bas smo se na promociji svi odusevili , ali posto imam svoju omiljenu olovku za obrve koje ne planram da menjam, ja sam se odlucila za wonder pencil kao zamenu za svetliji deo, mnogo je bolja za waterline, tako kazu iz nyx-a :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, hvala Tacyli! :))))))

      Wonder olovka je jedan od mojih top 5 proizvoda iz NYX-a, oborila me je s' nogu .. traje ceo dan na waterline-u i izgleda mnogo bolje od bele olovke, prirodnije :)

      Delete
  2. Ja sam mislila da probam onaj njihov flomasterčić, mada olovka sigurno izgleda prirodnije, mogla bih da isprobam. :) P.s. i mene nervira kad neko preterano hvali proizvod. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupi ovu olovcicu! :))))))
      Ja sam fan olovaka za obrve i eventualno senki :) ali sve blagim i laganim pokretima da ne bude prenapadno :D

      Jao, to to, odmah mi presedne :P

      Delete
  3. Idealno resenje ti je iscrtavanje japanskom tehnikom,umesto tih olovcica. Prirodnije deluje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidjala sam to, odlicno izgleda stvarno, hvala sto si me podsetila!

      Ovo mi je nekako brze i jednostavnije za sad :))

      Delete
  4. Obično se služim sjenilima za obrve, ali ova olovčica mi se čini baš interesantnom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :)))

      Jao da, senke super prirodno izgledaju, ovo je isto dosta suptilno :)

      Delete
  5. Zvuči mi zanimljivo, ali ja sam toliko trapava sa olovkama da se plašim da bih samo napravila haos i sa ovom olovkom. Svetli deo mi se dopada, odnosno njegova višestruka funkcionalnost.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha Cajo moja :))) Hvala ti.

      I ja sam trapos, ali bas je prosto za koriscenje. l meni je svetli deo ludilo :)))

      Delete
  6. Zvuci zanimljivo. Ja bas pazim na obrve i da su savrsene, to bi mi dobro doslo.
    Inace cula sam da bi se Alexandar valjda trebao siriti i na BL i SA, pa se nadam da necemo dugo cekati. Registrovala sam se na njihov sajt, ali opet ne vidim cijene svemu, ni kako da ubacim NYX, samo vidim link za americki sajt. Za pocetak narucila bih neki pigment, roll on sjenku i 2-3 ruza. Samo dok skontam kako :-D
    Ti imas Macadamia cetku, jel bas dobra, i jel stvarno ne kida dlaku? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao genijaaaaajnoooo! Bosanke su uvek bile macke koje se sredjuju i doteruju, NYX ce doziveti potpuni bum tamo :D

      Probaj da pozoves telefonom Vase distributere u Bosni mozda ti pomognu da narucis.

      Jao tako bih volela to da vidim na tvom lepom licu, a pogotovo karmineeeee, aaa! :D

      Macadamia cetka je genijalna, najneznija cetka koju sam ikad u zivotu koristila, ali najozbiljnije. Skroz je drugacije cesljanje sa njom u odnosu na bilo sta drugo .. cak i kad je pipnes prstima osetis koliko su iglice meke i fleksibilne. Najtoplija preporuka, ja cesljam mokru kosu sa njom :)

      Delete
  7. Ja nešto ne vjerujem u to univerzalnu nijansu :D
    Želim svašta nešto iz NYX-a, ali što se obrva tiče, više volim sjene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej nisam ni ja, ali imam drugaricu koja je svetla, a ja tamna, i jedna i druga obozavamo ovu olovku, totalno je ludilo :D

      Senke su isto super varijanta ;)

      Delete
  8. Sad si me zainteresovala. :D Samo me brine ta univerzalna nijansa, posto sam svetlija. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, hvala ti :))) Obavezno probaj tester, mene je tako kupila :D

      Delete
  9. Ja vrlo rijetko popunjavam obrve jer su prirodno relativno guste, a imam i šiške pa mi se obrve ionako ne vide hahahah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E superiska! Siske su spas iako se moraju prati svaki dan :P

      Delete
  10. Nisan ju isprobala, ali stoljećima stoji na WL i neman pojma zašto odgađam kupnju, iako sam svjesna pozitivnih dojmova na sve strane..valjda ću je jednom i ugrabit. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E ako stolecima stoji onda je to znak da je zaista zelis :P Nadam se da ce jednom biti tvoja, stvarno je super! ;)

      Delete
  11. Iako ne iscrtavam obrve, ovo mi deluje super, posebno ovaj svetliji deo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tvoje prelepe obrve obozavam do ludila! <3

      A svetliji deo je super i multifunkcionalan :)

      Hvala ti!! :))

      Delete
  12. Ja koristim senke za popunjavanje obrva i ok mi rade posao ;) Medjutim, toliko hvalite ovu magicnu olovku da cete me na kraju naterati da ubedim sebe da mi je potrebna :D

    ReplyDelete
  13. I ja sam probala ovu olovku i veruj mi da se razmišljam ozbiljno da je kupim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, to se i meni desilo nakon probe :)))))

      Delete
  14. Isprobana je ova olovka na meni i stvarno mogu tvrditi da je skroz univerzalna! Malo je skuplja pa ce sacekati kupovinu ali imam je u planu :) odlicna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, pa to! Bas mi je drago da si i ti probala i videla kakva je :))))

      :*

      Delete
  15. svaki put kad udjem u aleksandar gledam ovu olovku i gledam i gledam i cena nikako da me natera da je ipak kupim. ali verujem da cu uskoro i ja da pokleknem jer mi samo ovo u zivotu jos fali obzirom na to da nemam olovku za obrve :)

    ReplyDelete
  16. koja je cena ove olovke?

    ReplyDelete