Monday 27 January 2014

BLUSH četkice

Dugo godina sam se šminkala isključivo aplikatorima koji su dolazili u paketu sa nekim senkama, paletama .. i mislim da nije bilo tako strašno. :D

Međutim, u poslednjih par godina, tražila sam dooobre i povoljne četkice, koje mogu da kupim kod nas, da ne čekam da dođu sa Ebay-a, itd. Kad je počela pomama za BLUSH četkicama iz Alexandar Cosmetics-a rešila sam da sebe počastim jednom! :P



Pošto najčešće šminkam oči, logičan izbor je bio neka četkica za senke, i to za blendovanje - 14B! Bila je oko 200 din. što je za mene zaista pristupačno, pa mi nije bilo žao.



Ova četkica je postala jedna od mojih miljenica za vrlo kratko vreme, koristim je za blendovanje tamnih senki, bukvalno uzmem malo proizvoda i nežno ublendam u pregib kapka, jako je meka i super to radim bez da briše senku, što je čest problem sa blendalicama. :D Od prirodne je dlake i stvarno odlično obavlja svoj posao, koristim je svaki put. 




Sledeća koju sam kupila, isto je za blendovanje senki, i ima malo kraća vlakna, a u pitanju je 14 c četkica. Ona je izašla u njihovoj novoj turi, i odmah sam znala da će mi biti SAVRŠENA! Ovo je definitivno trenutno moja najdraža četkica koja savršeno obavlja svoj posao .. nije gruba, ne briše senku, kompaktna je, ne "razdroćka se" :D i sl. :D





I ona je od prirodne dlake i koštala je oko 200 din. Skroz sam zaljubljena u ove dve četkice! Konačno mi se dopada kako mi ispadne šminka. :P
Razlika je samo u dužini vlakana ako nekog zanima, pa evo sličice za pomoć! :D

I jednu i drugu sam prala i sve je ok, nisu izgubile ni oblik ni uspešnost blendovanja. :P



Eto, to bi bilo to, nadam se da vam se dopalo! Imate neku BLUSHicu? :D





13 comments :

  1. Imam 14b, 32 i 19b...volim ih sve i zelim ih jos :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej super izbor!!!!!!! U 14 c ces se zaljubiti ako volis 14 b! :)))

      Delete
  2. Ja i dalje volim aplikatore koji dođu sa nekim sjenama, posluže ponekad i to vrlo dobro :) Naravno, više je loših nego dobrih ali hajde, samo Bože zdravlja xD Nemam Blush ali imaću :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe pa bas tako, nisu lose! Proooooooobaj obavezno BLUSH! :)))))

      Delete
  3. Nemam ni jednu, ali vec neko vreme zelim da uzmem 14b, ali cekam da prodje 14.02. i jos jedan bitan datum, pa cu je kupiti.:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, taman 14ica posle 14og :P Pogledaj i 14c ona mi je zaista must have!

      Delete
  4. Kad će to k nama u HR? :( Želim!

    ReplyDelete
  5. Obozavam Bush cetkice! 14c dosta podseca na essence smokey

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja istooooo! Imam Essence od pre godinu dana i ova je malko meksa ali obe su super :))))

      Delete
  6. znaima me koja bolje blenduje ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmmm, meni isto blenduju, najbolje da probas tester :)

      Delete
  7. Imam njihovu ravnu četku za puder i super je. :)

    ReplyDelete