Monday 23 January 2017

Dobra ti noć blogoluko, nismo se videli dugo...

Drage moje, ako me još uvek pratite, želim da vam se od srca zahvalim, jer me zaista nije bilo dugo, da dalje nema! Pripremila sam vam decembarske favorite, da na pravi način otpočnemo novu kozmetičku godinicu!





Parfem koji ću kupovati DOK ga budu pravili - Zara Bright Rose! Ako me pratite, znate da je Narciso Rodriguez jedan od mojih omiljenih parfema, ali da je zaista, zaista skup i teško se nalazi. Ovo je IDENTIČAN miris, po 10 puta nižoj ceni, ali bukvalno! Topla preporuka i jedno od HIT otkrića 2016. godine (o kojima ću uskoro detaljnije). 


Moja najveća ljubav su i dalje, definitivno, lakovi! Nokti su mi trenutno u nekom lošem periodu, ali radim na tome. :)

Nijansa koja je izuzetno u trendu ove godine, izmamila mi je osmeh kad sam je primetila na Seche polici u Alexandru - Silly but sensible. Ovo je zaista neverovatna boja, i da mi je neko pričao da ću je nositi, ne bih mu verovala! To je neka kombinacija bundeve, topljene karamele i cigle, pa vi vidite! :D



Neutralna nijansa koju svako mora imati je sigurno China glaze - My lodge or yours! Iako neće da vas privuče svojom neon nijansom sa police, verujte, u njemu se krije pravo malo blago, i ovo je jedan od retkih lakova od kojih imam i rezervu. Prelepa boja mesa, sa malo ljubičaste i sive, koju ćete posle prve probe poželeti da nosite NON STOP! 



Balzam za usne kojem se uvek vraćam, sa samo jednom manom, brzo se kvari (jer je organski, prirodni) - EOS! Obožavani dizajn i formula, koja zaista, zaista neguje usne. Trenutno imam ovaj od jagode i divan je.


U međuvremenu sam zavolela trepavice, a od svih koje sam probala, upravo ove odnose titulu NAJIZDRŽLJIVIJIH! Obavezno probajte.



Lingerie Push Up je nijansa koja je idealna za svaku priliku - mesnata, postojana, a savršeno se kombinuje sa Suede olovkom Soft spoken. 





E pa to bi bilo to, lepe moje! Hvala što me niste zaboraviole...

3 comments :

  1. A što sam se obradovala kad mi je izašao u blog feedu ime bloga i novi post. Nedostajala si ;)
    Zarine parfeme generalno volem, a oba ova laka mi se sviđaju, moraću i uživo da ih pogledam.
    Radujem se novim postovima, pozdrav.
    Jelena G

    ReplyDelete
  2. Hello, very useful products you have share here, Thank You.
    Retinol Face Cream UK

    ReplyDelete
  3. Hoş ve güzel bir blogunuz var. Sizi takibe aldım. Sizi de beklerim,sağlıcakla Kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    ReplyDelete