Tuesday 27 January 2015

NYX Suede paleta

Drage moje devojke! Danas sam vam pripremila nešto što sam dugo pripremala, a nikako da objavim. Jednu senku sam skoro već potrošila, a post još uvek nije stavljen. :D

Ovu paletu iščekujem još od kad se pojavila na zvaničnom NYXovom sajtu, ne sećam se pre koliko vremena. 



Paletu sam kupila u Alexandru po ceni od oko 1200 dinara. (link) Ako ste čitali moj zimski New in sigurno ste videli ovu lepoticu. Po meni, cena je zaista pristupačna, ako uzmemo u obzir da svaka od osam senki ima 1,7 gr što je dosta. Ova gramaža je meni sasvim optimalna i jedna od onih koje se mogu potrošiti u ovom životu. :D
Računicom se može utvrditi da jedna košta oko 150 dinara što je i više nego pristupačno. Na poleđini se nalazi prikaz nijansi, još da imaju imena, bilo bi savršeno! ;)


Paletica se zatvara na magnet, a laka je kao pero, ne možete je razbucati jer je napravljena od tvrđeg kartona. Samim tim što je prelagana, idealna je za nošenje (da ne kažem vugljenje :D) po torbama, kod drugarice, na put i slično.
Boje su zaista one koje SVE možete iskoristiti, a pakovanje mi je delovalo jednostavno i praktično, što mi je bitno. Nadam se da ću vas zaraziti ovim sličicama .. pa da počnemo! :P



Evo kako ih opisuju na NYXovom sajtu (sa leva na desno, sve su sedefaste/metalik): nude, bež, zlatna, svetlo bronzana, maslinasta sa zlatnim, bronzana sa zlatnim, tamno zelena i bakarna. 



Iskoristila sam sjajno vreme koje smo imali pre neke 2 nedelje (možete videti na mom Instagramu tačno kada sam slikala swatcheve za vas), i uslikala, po meni, prilično realne boje senki na ruci. Koristila sam bazu jer ne pamtim kada sam senku stavila na kapak bez baze. :)

Svetlije nijanse na suncu toliko dolaze do izražaja u svoj svojoj sedefastoj lepoti, da sam zanemela dok sam slikala, bukvalno! Ako kao i ja više volite sedefaste senke od mat finiša, uživaćete u svakoj. Bela je najjače pigmentovana u ovoj ekipi, zatim sledi treća sa leva. Druge dve su približno iste pigmentacije. 


Tamniji deo palete je isto odličan i sigurno će oduševiti devojke koje vole malo jaču šminku za noć. Boje su bukvalno da ih nosite i danju i noću i kad god! Savršen izbor ..

Tamno zelena je prilično pigmentisana, kao i ova levo od nje. Druge dve su malo slabije pigmentisane od njih, ali po meni pigmentacija je sasvim zadovoljavajuća kod cele palete. 




Iiii, evo ih sve na gomilici! Koji raj za nas senkoljubitelje :P



Za kraj, hoću da dodam još par reči. Ova paleta će vam se milijardu posto dopasti ukoliko volite sedefaste senke i zemljane tonove, ako volite da iskoristite svaku boju i pronađete joj namenu, ako volite palete koje su lagane i zgodne za nošenje. Svideće vam se i ako volite povoljnu šminku, i koju možete lepo i lako trošiti, da vam nije žao (što je, na kraju krajeva i poenta šminke - uživanje i korišćenje, sa naglaskom na ovo drugo :D), jer ste svaku senku platiti po 150 dinara. :D
A da ne spominjem koliko je idealan poklon (što meni to neko nije kupio :( :D), jer je kompaktna i slatka, a boje nema kome se ne bi svidele. Moja najtoplija preporuka!



Eto to bi bilo to! Nadam se da vam se svidela moja trenutna ljubimica i da ćete je probati negde.. Veliki poljubac i hvala na čitanju!



20 comments :

  1. Boje izgledaju predivno,ja već dugo merkam te njihove palete pa ne znam koju bi jer su za moje uslove jako skupe,pa se odlučim najzad za neku kao štedeću i onda pročitam neke negativne kritike,pa tako u krug :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe Tico :) Ovu slobodno mozes pogledati zaista je divna i korisna :)

      Delete
  2. Izbor boja je divan i baš po mom ukusu, samo što se skoro nikada ne setim da našminkam oči. Skidam ti kapu za skoro potrošenu senku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha Cajkic :) I ja sam se zapanjila :)
      Tebi osecam da bi najbolje stajale neke vatreno crvene i bakarne nijanse, ili mozda zelene, crne..
      Drago mi je da ti se svidja i sminkaj oci! :)

      Delete
  3. Ove senke su baš dobro pigmentovane. Ja sam sada skeptična oko paleta i mislim da ih neću kupovati u skorije vreme. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam tvoje iskustvo, bas steta. Ovu obavezno istestiraj ako nadjes negde odlicna je :)

      Delete
  4. Stvarno je prelijepa u uopšte ne iznenađuje što je ljubimica :) Ima od mene jedno veliko AAAAAH :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, hvala za ahhh :)))
      Stvarno je prelepa i jednostavna :*

      Delete
  5. Meni ova paletica izgleda super neophodna <3 Nijanse su predivne i nosive, svakodnevno, sto mi se posebno svidja ;)
    Merkam NYX palete senki vec neko vreme, ali jos nemam nijednu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Maki :**
      I meni je ta svakodnevna namena presudila :D ova je stvarno must have ako nemas nijednu! Ili ta ili Dream catcher br. 2 - Dusk til dawn

      Delete
  6. Uh mnogo su lepe nijanse. Bas je super paleta!

    ReplyDelete
  7. Sve su mi lepe osim ovih zelenkastih :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu toliko zelene uzivo i prelepe su :)
      Hvala ti!

      Delete
  8. Sjajna je! Sviđa mi se što nema 'dosadnih' nijansi koje su nam potrebne da zaokružimo look, s obzirom da ih skoro svaka paleta ima, i uglavnom ih imamo i više nego što nam treba. Prelepo izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti!
      Pa to, uvek me nervira kod paleta sto od 150 koristim 3 boje :D

      Delete
  9. Zaljubila sam se u paletu kada sam pogledala swatcheve!



    pogledaj moj blog, ako imaš vremena: candymakeupgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Baš danas idem da je kupim. Boje izgledaju odlično. A ja volim i mat i sedef i šljokice i sve :D :D

    ReplyDelete