Friday 2 January 2015

Zimski new in

Drage moje devojke, ako me pratite na Facebook-u mogle ste videti šta sam vam poželela, a ako niste, napisaću tu željicu na kraju posta. Za danas sam vam pripremila, posle dužeg vremena, jedan poprilično za mene velik new in, koji je nastao u periodu od oko 3 meseca. Nešto sam dobila, nešto kupila, ali sam baš prezadovoljna svim stvarčicama.



Zvezda zimske kupovine je moja dugoželjena NYX Suede paleta. Od kad sam je videla NYXovom zvaničnom sajtu, letos čini mi se, zaljubila sam se u nju. Kad je došla u Alex odmah sam morala da je kupim i od tad maltene samo nju koristim.


Po meni je cena zaista ok, bila je oko 1200 dinara, dobija se 8 senki a svaka ima 1,7g. Meni će sigurno trajati i trajati, a boju mislim da svaku mogu da iskoristim. Moja najtoplija preporuka a ona će imati i recenziju uskoro samo da ugrabim malo sunca za swatcheve ...



Još nešto iz NYX-a, Wonder olovku nije tajna da obožavam još od kad je ova šminka došla u Srbiju, ali pošto sam je negde izgubila, koristila sam drugu polovinu svoje Push up bra olovke za obrve, za waterline. E kad sam i to potrošila, morala sam opet da kupim Wondericu, jer je to po meni sjajan način da oči deluju krupnije..Bela olovka je ok, ali ovo izgleda prirodnije. Moja je najsvetlija, u boji Light.

Drugu stvar sam isto dugo želela (pametnije kupujem u poslednje vreme - ako mi se nešto ucrta u sećanje i mislim o njemu dugo, obavezno ga kupujem)- Slide on olovka, ljubičasta, u boji Purple blaze. Jako je kvalitetna, deri peri ne skida se, a dobro se blenduje.





Dva mat tečna karmina, uspela sam da ugrabim najpopularniji Copenhagen, iako se bojim kako će mi stojati. Još uvek ga nisam probala...ali boja je fantazija. Pored njega uzela sam i Stockholm, po preporuci drugarice koja je šminker, inače ga nisam ranije ni primetila. To je savršena svetlija braon nude nijansa za svaki dan koja svima stoji.




Sitnice koje život znače - losion, dezodoransi, pasta, četkica, šampon.

Pa da počnemo...

Balea losion za telo koji sam kupila u DM-u i sjajan je. Ima prelep miris na sladoled od vanile, i trebalo bi da se koristi na mokru kožu odmah posle kupanja ali ja ga koristim za ruke kao standardnu kremu i savršen je. Oporavio mi je kožu i jako je kvalitetan, toplo vam ga preporučujem.

Balea dezodorans koji sam već kupovala, miris kokos nektarina, obožavam jer nema aluminijum hlorhidrat i nije strašno skup, a osetim ga ceo dan. 
Novitet koj mi je preporučila drugarica sa posla, Borotalco. Ovo je hit u Italiji i tamo svi mirišu na ovaj prelepi dezoorans, a miris je neopisiv. Probajte ga obavezno, nota je između kreme, omekšivača za veš, bebi pudera, i drži ceo dan. Jedina mana - ima aluminijum :(
Kupila sam ga već drugi put jer je bio na sniženju u DM-u.

Pastica za osetljve zuve, Sensodyne i Colgate četkica... nema šta da se specijalno kaže. Četkicu sam u haosu spremanja stana, krečenja i renoviranja, bacila..i to električnu, sa sve pastama i gomilom kozmetike iz kupatila, bila sam očajna. :(

Becolino šampon sam kupila jer nema SLS-a, a preporučen mi je od strane momka sa ana foruma, koji muku muči sa kožom i kune se u ovaj bebi šampon. Prelepo miriše i bas je divan i blag.




 Tri divna laka koje ne prestajem da koristim ovh dana.

IBD - Patchwork je boja pomalo atipičan za mene, ali kad sam ga videla na nečijim slatkim noktima, morao je biti moj, a i nije skup. Boja je neka svetlija taupe, sa malo primese ljubičaste, poklekla sam trendu od pre jedno mesec, dva, kada je na svim blogovima bilo ovakvih nijansi. 
Morgan Taylor - Hot hot tamale lak sam dobila od moje sestre dok je bilo neko sniženje, i prelep je. Ona i ja jedna drugoj često kupujemo lakove, ja njoj CG, ona meni MT. Ovo je vatrena crvena sa neznatno malo rozog podtona, božanstvena je.





China glaze - Tip your hat kupila sam u Alexandru pre jedno dva meseca i skoro sam ga pola potrošila, što je za mene baš baš retko jer ih imam jako puno..Ovo je moja najveća preporuka za zimu, devojke, nijansa je zaista nešto posebno. Sočna tamnija zimska crvena, guste formule, jednoslojac.





I za kraj, moje otkriće sezone - trepavice. Koža ispod očiju mi je jako osetljiva na krunjenje maskare, i uvek su mi se sve maskare trušile, jer nakrkam baš mnogo. Od trepavica sam bežala jer sam želela da izbegnem taj "trandža" stil, pošto imam male oči .. i pronašla sam savršen model - ARDELL 102. Savršeno prirodno deluju, svi ih hvale, ma milina ... uveče ih samo odlepim, skinem šminku sa kapaka i ja sam mirna. A pre nisam mogla da živim od muljanja i crnila ispod oka. :(





Na preporuku drugarice uzela sam providni ARDELL lepak i jednu pincetu koja je bila najjeftinija, pošto njih gubim samo tako!

Eto to bi bilo to, imamo neke zajedničke stvarčice? Ljubim vas i ....

U ovoj godini želim Vam da budete srećne, nasmejane, zdrave i zaljubljene. Želim Vam da cenite SEBE i svoje vreme, da se više posvetite sebi i onom što Vas raduje i što Vam podiže raspoloženje.
Svet će i dalje da se vrti, ali vreme koje imamo u ovom životu proćiće brzinom svetlosti. Provedite ga radeći ono što volite i uživajte u trenucima rezervisanim samo za Vas.
CENITE ljude koji Vam pruže šansu kada Vas svi zaborave, CENITE Vaš posao i ljude koji su verovali u Vas kada su Vam ga poverili. Svaki dan budite zahvalni za krov nad glavom, posao na koji idete, hranu u tanjiru ... samo to je recept za sreću...

17 comments :

  1. Malo sam se zbunila - ovaj Balea od vanile je in-Shower valjda? Ne koristi se na mokroj kozi, nego kao zavrsna faza u tusiranju, i onda se ispira. Zar moze i drugacije?

    ReplyDelete
  2. Ja sam oduševljena ovom novom nyxovom paletom, kupila sam je sebi za NG i takodje mislim da ćusve boje iskoristiti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilonice hvala sto si dosla :) Videla sam sta si ti sve kupila i dobila, odusevila sam se...
      Ovu Suede sam i ja sama sebi kupila, nista sladje :)

      Delete
  3. Nyx-ova paleta je jako lepa, a drago mi je da si nasla resenje za trepavice! :*

    ReplyDelete
  4. Ta paleta deluje božanstveno. Boje su baš nosive.
    Pozdrav za sestru koja ti uzima Morgan Taylor :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Cajki :*
      E MT su fantazija, top kvalitet, uz CG su mi postali omiljeni :)

      Delete
  5. Paleta je super, ali ipak mislim da mi ne treba, haha :D
    I ja sam negde izgubila Wonder olovku, moraću opet da je kupim, odlična je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Katarinice :*
      Pa ja ne znam sta je to sa nama :) olovka je divna bas pravi razliku

      Delete
  6. lijepi noviteti :D
    Balein losion me baš mami da ga kupim,, a i nyx paleta mi se jako sviđa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti sto si dosla, obozavam FB stranu tvog bloga :*
      Obavezno bar losion u Hrvatskoj sigurno ima :)

      Delete
  7. Svašta nešto lepo si kupila! Posebno mi se sviđaju lakovi i paletica. Paletica je baš lepa, čekam svočeve, i tešim se da mi ne treba. Posebno zato što ne nosim toliko senke, više volim da ih kupujem i skupljam k'o hrčak. :D

    ReplyDelete
  8. Jako me mami ovo Balea čudo od vanile,inače paleta senki mi je divna kao i ljubičasta olovka :)

    ReplyDelete