Thursday 20 February 2014

Calling summer!

Ovaj post je posvećen divnim temperaturama i divnom sunčanom vremenu, koje imamo poslednjih dana! 

Mojih 6 lak predloga za prizivanje leta ;) China glaze, Seche, Essie, Orly, Illamasqua i OPI! :)





China glaze je moja najomiljenija marka lakova, bez premca, posle nje dolaze Orly, Seche pa svi drugi.  :D Volim i OPI, Essie .. ali zbog boja, dostupnosti novih kolekcija i cene u odnosu na kvalitet se uvek pre opredelim za Čajnicu Glejzić. :D




China glaze - Flip Flop Fantasy - najdivniji lakić na svetu! Savršena kombinacija koralno-breskvasto-roze boje, idealna za letnje dane, i uopšte, tople, sunčane dane! Namažite je i čudite se čudom kako vam za sekund podiže raspoloženje! Sa dva sloja mi prekrije nokat, i koristim deblje slojeve za savršeno pokrivanje. Ako ga još uvek nemate, KUPITE GAAAAAAAAAAA, nećete se pokajati! :)

Ja sam svoj primerak (i mnogo rezervi :D) uzela u Alexandar Cosmetics-u ovde i koštao je 387 din.





OPI - Kiss me on my tulips - kupila sam ga pre možda dve godine i ovo je jako ženstvena nijansa, puna, gusta i kremasta, super se maže i ima savršeno ime! Sličan ovom laku je i Seche - Snapdragon, začudili biste se kako su ove nijanse predivne uz svaki ten! Ako nemate nešto slično probajte! 


Kupila sam ga u Nail line-u, ovde. Mislim da je bio oko 700 din.




Seche - Wild one - ukoliko još uvek niste barem pogledali ovu lepotu uživo, tućiću vas!!!! :D Ovo je jedna od onih sočnih nijansi koja se izdvoji u moru lakova i ruka vam prosto pođe za njom! Ja je volim isto kao pre skoro godinu dana kada sam je kupila i čak imam i rezervni primerak .. lak je koralno savršenstvo, tamnija, privlačna koralna nijansa koja prosto šljašti na noktima, ali nije neon! :D

Formula je divna i super se maže!

Platila sam ga 420 din. u Alexandar Cosmetics-u, ovde.





Essie - Flirty fuchsia me podseća na moju drugaricu MAJUUUUUUU, jer smo ga mackale zajedno u bašti nekog kafića pretprošlo leto! Kupila sam ga pre sigurno godinu i po ili dve, i totalno je sexy!

Prava drečava pink boja!

Kupila sam ga 
u Nail line-u, ovde. Bio je oko 600 din.




Illamasqua - Collide mi je donela moja divna Sarica iz Londona! Ovaj lak sam želela sto godina, i kada sam čula da ide u London, bila sam van sebe! :D

Super je lakić, vrlo sličan Essie-ju, samo sa malo više plavog podtona.




Orly - Oh cabana boy je moj ulov pred sam izdisaj Orly distribucije u Srbiji. :D Ima sigurno dve godine, i oduševio me je na prvu loptu, samo sam ga zrabila sa police! U pitanju je divna hot pink ciklamasta boja sa blagim shimmerom, dosta sličan Essie - Tour de finance, samo drečaviji. A ime me totalno obara sa nogu, podseća me na jednu od mojih najomiljenihih serija, Magic city!

Kupila sam ga 
u D Cosmeticsu, i bio je oko  600 din.



Eto, to bi bilo tooooooooooo! Koji vam se najviše dopao?

Hvala na čitanju i najveći cmokić!


11 comments :

  1. Čajna Glezić, kraljica. :))) Ovo su mi baš tvoje signature boje, a najviše mi se dopadaju Illamasqua Collide i OPI Kiss me on my Tulips.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tićooooooooooo hvalaaaa! :D
      Pogotovo za ovo "signature" :))))))))

      Delete
  2. OPI mi je dugo dugo na wish listi :) Svi su lepi, moj fazon!

    ReplyDelete
  3. CG Flip Flop Fantasy - želiiiim! Prekrasan je! <3

    ReplyDelete
  4. Diivno!!! Slažem se za Flip Flop fantasy!!! LOOOVE!!!! Ali ova Essieva namiguša mi je mrak!

    ReplyDelete
  5. Super izbor, moram pogledati taj Seche...

    ReplyDelete
  6. Bas asociraju na leto :)
    Svi su skroz u tvom fazonu :)

    ReplyDelete