Thursday 13 February 2014

Valentine Red!










Za danas sam vam spremila nešto malo drugačije .. sutra je Dan zaljubljenih, i evo mojih CRVENIH predloga!

Mislim da je crvena boja lakića ubedljivo najsexy i savršen izbor za ovaj dan ... 

Ovo je mojih 6 omiljenih crvenih lakova SVIH vremena! :D Slučajnost ili ne, svaki od njih ima mnogo slatko ime. 




Nijanse se kreću od crveno-narandžastih do tamnih, krv crvenih. Za svačiji ukus, rekla bih. :)




Ako bi trebalo najboljoj drugarici da preporučim crveni lak, to bi bio Seche - Scorchin' hot. Cena mu je 420 dinara i kupila sam ga u Alexandar Cosmeticsu.


Formula je gusta, divna i kremasta, dođe mi da napravim zalihe ovog laka za sto godina! :D
Divno se maže, četkica je super zgodna i brzo se suši. I što je najbolje, ne proviti se nokat posle 2 sloja, kao kod većine crvenih lakova.

SAVRŠEN je za sve vas koji volite vatrene crvene nijanse, sa narandžastim podtonom.




Moj #2 crveni lak je OPI - Red lights ahead ... where? Kupila sam ga pre mnogo vremena u Nail line-u. Bio je oko 700 dinara čini mi se. Vredi svake pare, jer je formula gusta i kremasta, mislim da sam potrošila sigurno već pola bočice (promućkala sam ga da se ne vidi :P) .

Izašao je u okviru Holland kolekcije i ne samo što ima SAVRŠENO ime, nijansa je upravo divna, letnja, jarka, svetlija crvena, sa mrvom narandžastog podtona.

SAVRŠEN je za sve vas koji volite jarke crvene, koje vam podižu raspoloženje.




Treća crvena lepotica i jedan od mojih najkorišćenijih lakića, što se može videti po liniji koja označava količinu koja je ostala, je China glaze - Salsa! Kupljen je pre skoro 2 godine u Alexandru i platila sam ga 387 dinara.

Ovo je jedna od najpopularnijih boja China glaze u svetu .. kad ne znam šta da namažem, veoma često se uhvatim za ovaj lakić! Ako ga niste još uvek videli, OBAVEZNO ga pogledajte, jer je u pitanju prava, klasična, holivudska crvena. Bukvalno prava crvena .. ni presvetla, ni pretamna, ni dosadna ..
SAVRŠEN je za sve vas koji volite prave, klasične crvene nijanse za sve prilike, a pogotovo one posobne.  ;)




 
Orly - Monroe's red je jedan od crvenih lakova sa NAJLEPŠIM imenom! Volim sexy i zavodljiva imena lakova, i uvek umrem od smeha na neko baaaš baaš dobro ime. Uvek će me pre privući takav lak, nego neki sa običnim imenom, ili, ne daj Bože, brojem. :D

Kupila sam ga u nekadašnjem D Cosmetics-u u Beogradu, ne znam ni da li još uvek postoje, ali Orly lakova nema više kod nas, nažalost .. Bio je snižen na oko 500 dinara, ako se dobro sećam.

Boja je krv crvena, slična Salsi, ali malko ređa od nje.

SAVRŠEN je za sve vas koji volite sočne krv crvene boje, ili Merlin Monro!  ;)


China glaze - City siren je jedna od najdivnijih tamnih crvenih nijansi, za kojima retko posežem. Ne znam ni sama zašto, ali uglavnom volim svetlije nijanse, mislim da mi bolje stoje. :D

Međutim, nakon što sam videla kako stoji drugima, morala sam da ga kupim i nisam se pokajala, jer je BOŽANSTVEN!!! Neopisivo lepa bojica, koja ide na svaki ten i jako ženstveno i mačkasto izgleda. Super ide i na kraće i na duže nokte .. a sviđa mi se i ime.

Ovaj lak je deo Metro kolekcije i verujem da je ovo siren ustvari sirena na automobilu, ali ja uvek doživim ovo ime kao gradska sirena, u smislu morska sirena u gradu. :P
SAVRŠEN je za sve vas koji volite tamnije crvene njanse i mislite da su upravo one najženstvenije i najelegantnije. :P


Chanel - Lotus rouge je lak koji sam kupila preko sajta mojekrpice.rs, i to za tri puta nižu cenu u odnosu na cenu Chanel lakova po parfimerijama. Mislim da je bio oko 800 dinara.

Ovo je moj najmanje omiljen lak od ovih šest, ali i dalje u top 6 svih crvenih koje imam. :D

Ako volite klasične, tamne crvene, bez sočnog podtona :P, na granici sa bordo, ovaj će vam se sigurno svideti.

A i preslatka su im pakovanja. :D

Ovih lakova ima u Sephora i Beautque parfimerijama.



Eto, to bi bilo to, nadam se da su vam se svideli moji predlozi! Zanima me koji vam je najlepši lakić i da li imamo neke zajedničke primerke?

Najveći poljubac i hvala na odvojenom vremenu! :*





23 comments :

  1. China Glaze mi izgleda najlepši.:)

    ReplyDelete
  2. Mene crvene drže kao da je svaki dan Valentinovo ;)...., tako da je post, što se mene tiče, pun pogodak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah i mene ovih dana veruj mi :DDDD
      Hvala ti!!!!!

      Delete
  3. Oh, ovaj China Glaze City siren definitivno kupujem sutra. Nijansa mi je savrsena, bas kakvu sam tražila duže vreme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj bas mi je drago, videces kako je bozanstven!!!!! <3

      Delete
  4. City Siren je crveno savršenstvo u bočici i od svih ovih nabrojanih jedini po mom ukusu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, znala sam! ;))))) Pogledaj IBD I mod you, kupila sam ga skoro, divan je i skroz me podseca na tebe!

      Delete
  5. Ja sam primetila da najvise volim ili tamnije, ili ove "letnje" crvene. Srednje, klasicne nijanse najmanje mazem i vise ih ne kupujem. :)

    Da sam znala da je ovaj Seche tako dobar, pre bih njega kupila nego Igniting Love, ali i IL mnogo volim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao kupi ga obavezno neces pogresiti!!

      Igniting je isto bozanstven, skroz sam zaboravila na njega :D

      Delete
  6. Zajednički su nam Lotus Rouge i OPI RLAW koje baš volim. I Seche je predivan. Super je post. :-**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ticoooo, bas mi je drago da ti se svidjaaaa! :)))

      Delete
  7. Prelep izbor, baš volim crvene!

    ReplyDelete
  8. Svi su mi predivni aliCity siren mi je top! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj hvala Mell! City siren je izgleda zvezda :D

      Delete
  9. imam lotus rouge, i moram priznati da je bio ugodno iznenađenje, čak bolje izgleda na noktima nego u bočici ;)
    od ovih svih city siren mi je najprivlačniji, premda ja volim i još tamnije nijanse :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, slazem se skroz za LR! :D

      Joj bas mi je drago da ti se svidja, znam da i ti volis CG lakice ;)

      Delete
  10. Seche planiram da probam :)

    ReplyDelete