Tuesday 11 February 2014

Favoriti meseca - JANUAR

Januar zovu najduži mesec, a nije ni čudo, jer se ljudi istroše kao pomahnitali oko Nove godine i posle grickaju noktiće. :D

Ja sam ovog meseca uglavnom otkrila neke stare favorite, koje sam već spominjala i opet se zaljubila u njih! Pored toga, bilo je i novih sitnica, koje su me oborile sa nogu .. pogledajte! :)




Seche - Scorchin' hot - definitivno najvoljeniji lakić i jedan jedini koji sam skidala i stavljala ceo mesec je već mnogo puta spominjani (ako ga niste pogledali, učinite to ovde ) . Kada bi trebalo da koristim samo jedan crveni lak do kraja života, odlučila bih se upravo za ovaj. Eto koliko mi je lep :)

Jako je teško naći svetlije crveni lak koji pokriva iz 2 sloja. Probala sam mnoge, i uvek sam videla "belu crtu" od nokta koja se pojavljivala i posle čak 3 sloja! :(

Najbliži savršenstvu osim ovog je OPI - Red lights ahead...where?

Uvek ovi paradajz crveni lakovi, ili crveni lakovi sa narandžastim podtonom imaju polujelly formulu, ne znam zašto. Ali ovaj provereno nema, divan je i kremast, brzo se suši a nijansa zaista ulepšava svaku ruku!




NYX, moj voljeni i dragi NYX!

NYX olovka za usta Nude pink - ovu olovku toliko brzo trošim da to nije normalno! Odlična je za sve ruževe koji imaju nude roze nijanse, ja je koristim za podlogu za ovaj karmin o kom ću vam pisati!

NYX karmin Iris -
ovo čudo sam skoro pominjala u New in postu. Prelepa nude nijansa, breskvasta, pomalo sedefasta, ali to tako lepo stoji, da ja, protivnik sedefa, nemam zamerki. Neverovatan je stvarno, i jako postojan, kad stavim preko ove olovke. Zapanjila sam se da ima malo swatcheva na netu, jer je ovaj karminčić totalno nepravedno zapostavljen.


NYX sjaj za povećanje usana Kimnaravno da sam morala da kupim ovaj plamper čim se pojavio u Alexandar Cosmeticsu.  Kud svi tu i ćoravi Mujo sistem. :DČitala sam recenzije na netu, koje su, kao i uvek, veoma često ili preoštre horor priče ili hvalospevi. :D



Rekli su da peče kao ludo i da je neizdrživo. Ja zaista nisam osetila nešto nenormalno peckanje, oseti se da pecka, kao i svaki plumper, ja ga stavim preko Iris karmina, ali mi je više kao hlađenje nego nešto neprijatno. Pitala sam i drugaricu, i kod nje je ista situacija.

Pogledajte vi tu savršenu koralno roskastu boju, ja sam oduševljena. Totalno me podseća na Kim Kardashian, čiji nisam fan, ali mislim da je prelepa. :D

Kao sjaj, prilično je postojan jer ima malo gušću teksturu, a takve sjajeve uvek više volim jer su trajniji. Nema mirisa ..


Ja se tripujem da zaista malo napumpa usne. Ali najbolje probajte tester. :D

Meni se sviđaju Pamela, Elizabeth i Lisa. Fora sa ovim plamperima je da se svaki zove po nekoj "usnatoj" divi. :D



Pogledajte kako se divno kombinuju Iris i Kim! :PPPPPPP


Senkice, tu je bilo noviteta!

Maybelline ColorTattoo Pink gold  - Dobila sam ovu prelepu Maybelline kremastu senku Pink gold koju koristim kao bazu za senke, jer uglavnom stavljam svetlucave neutralne nijanse pa se uklapa. Stoji CEO dan i ne nakupi se u pregibu kapka, što je super. I preslatko je pakovanje Preporuka najtoplija moguća, vidim da na netu ima milion boja! :P



Catrice Rose's wood - pečena senka Catrice, sa Limunda, za 100 dindži! :P Nijansa je jako interesantna, kajsijasto roze, svetlucava je i može se koristiti i mokra, kada je, verujem, još jačeg intenziteta. Obožavam Catrice pakovanja mono senki! 





Ovog meseca sam uvela još neke novine u šminkanje očiju!

NYX tečni eye liner Extreme gold - skoro me neki eye liner nije oduševio kao ovaj! U pitanju je takva zlatna boja, kao da ste istopili neki prsten i namazali ga na kapak. :D Gust, lepo se maže, ne mrda .. zato ga slobodno koristim i na donjem kapku. Svi ga hvale i košta oko 400 dinara!




NYX Brown olovka za oči - ova olovka mi je savršena za donji kapak, spoljni deo. Tu uvek izbegavam da stavim bilo šta, ali ovu braon olovku stavim pa razmažem štapićem za uši, da dobije taj "smokey" izgled i super je. Koristim je i za obrve ..



Najomiljeniji losion i dezodorans, iz DM-a!

Balea Sweet wonderland - toliko puta spominjan najdivniji losion na svetu! Najviše ga koristim za ruke, stoji mi pored laptopa i uvek ga mažem posle skidanja laka. Divno miriše na puding od čokolade, i nažalost ga više nema u DM-u, ali ja imam zalihe! :D


Balea Cocos nektarine - divan i jeftin dezodorans, bez aluminijuma! Traje mi baš dugo i osetim ga ceo dan, a ne peče posle brijanja. Miriše na tropski koktel, jer ima nektarine i kokos .. kud ćete više! TOPLA preporuka :)





Santini 312 - pronašla sam ove Santini parfeme na pijaci i oduševila sam se. To su kopije čuvenih parfemčića, a ja sam se odlučila za ovaj u broju 312, koji podseća na Prada  Candy, i.. mogu vam reći da je PRESLIKAN! A košta samo oko 200 din. ..

U poslednje vreme se odlučujem na ove bebe, jer me je uhvatilo make up ludilo, pa da uštedim. I dalje imam svoje parfemčiće koje čuvam i pažljivo trošim, a ovo je za svaki dan savršeno. :D

Princessin balzam za usne - ovaj balzam imam od maja i i dalje ga volim! Čekam kad će da izbace novi ukus, ali gubim nadu. :(
Predivan je, miriše na bombonice i baš neguje ..





 Eto, to bi bilo moji favoriti u januaru! Šta nam je zajedničko, šta vam se najviše sviđa? Cmok! 



25 comments :

  1. Imala sam za tuširanje Balea sa čokoladom i joj što je smrduckao xD Kada pomirišem u pakovanju nije, ali u kombinaciji sa vodom... Poslužio je za čišćenje usisivača :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoooooooooo taj za tusiranje se meni osetio na kulen :D
      Losion je lep :))))

      Delete
  2. Samo me mamis tim Nyx divoticama. :P
    Druzi se malo sa nama! Nema te na lakoholicarskim temama. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Marryska, pa tu smo svi u blog svetu :***

      Cekam malo noktici da izrastu i srede sa pa da pisem i o lakicima :D

      Delete
  3. Replies
    1. Hvala Tacy, drago mi je da ti se svidja! :))))

      Delete
  4. Gledala sam ove nove NYX sjajeve (plumpere), ali mi se na internetu sve nijanse čine nekako meh, ne deluju mi zanimljivo, moraću da odem uživo da pogledam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooooobaveznooo! Imas testere u Mise Dimitrijevic :)))

      Delete
  5. Zajedničko nam je tatoo senka iste nijanse i taj dezodorans sam već jedan potrošila i drugi je na lageru, a trenutno ga menja mango iz iste kolekcije. Ti si mi otkrila Seche lakove-ovo je prelepa nijansa, al imam nešto slično...zbog tebe moram da kupim onaj tamno ljubičasti-zaljubila sam se u njega skroz... :D
    Zvuči mi zanimljivo ovaj zlatni alajner...imam zelene oči...mislim da bi mi baš "legao"...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa, imas tattoo senku! Odlicna je i ne skuplja se u pregibu :)))
      I dezodorans je super, drago mi je da se i tebi svidja! A posebno mi je drago za SECHEEEEEE, obozavam ih :))

      Delete
    2. Imam masne i spuštene kapke, pa mi se sa Alverde bazom skuplja na pregibu... :( al skoro sam je uzela pa je još nisam valjano testirala...

      Delete
  6. Meni se, kao i obično, kod tebe sve sviđa! :O
    Ja sam uzela Elizabeth plumper, prelep je, iako sam ja više za drečave nijanse.
    Moraću da obratim pažnju na ove ajlajnere, ne znam kako su mi promakli.
    I jedno pitanje, na kojoj pijaci si kupila ovaj parfemčić? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh, kao i meni kod tebe! :******
      Elizabeth je diiiivna za svaki dan, a obavezno gviri eyelinere!

      Kupila sam u NS na kvantaskoj pijaci, mogu ti kupiti neki ako hoces :)))

      Delete
    2. Hvala ti <3 Da te ne mučim, potražiću ih negde po Beogradu, nadam se da ću pronaći, Prada Candy je divan :)

      Delete
  7. Ova kombinacija ruža i sjajila mi je mrak!

    ReplyDelete
  8. sve sve, ali hello kitty je najjača :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, drago mi je da si je primetila! To ja zovem kutijica za kokain :D

      Obozavam Hello Kitty!

      Delete
  9. Sad bih ovaj NYX sjaj i NYX zlatni alajner. Joj. :D Divote! :))

    ReplyDelete
  10. nice products :)
    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Nista nemamo zajednicko! :( :D
    E imam Kokos&Nektarinu, ali za tusiranje, ako se racuna :D

    Sve ti je lepo, al' da izdvojim lak, sjaj i obe senke. :)

    ReplyDelete
  12. Jao toliko je sve slatko i šareno!

    ReplyDelete
  13. Hmm ovaj NYX sjaj zvuci primamljivo :D

    ReplyDelete
  14. Nyx, Nyx i opet nyx ... Bas dobrih favorita

    ReplyDelete
  15. NYX tečni eye liner Extreme gold mi je još od tvog prvog pominjanja zapao za oko, sad ga još vise želimmmm :)

    ReplyDelete