Friday 11 July 2014

Favoriti meseca - JUN!


Shvatila sam da definitivno najviše volim da čitam i pišem postove o favoritima! :D Danas su na redu favoriti juna...

U junu se, zbog problema sa kožom, nisam šminkala, ali sam se ipak trudila da sebi ulepšam dane nekim kozmetičkim sitnicama! Neke su stare, pa ponovo otkrivene, a neke nove. Nadam se da će vam se dopasti! Inače, zaiste se nadam da ćete uživati u sličicama, napravljene su novim telefonom. :)




Jun su mi obeležili lakovi i proizvodi za negu noktiju. Vratila sam se nekim starim bojama, kupila neke nove, na tom polju nikad nije dosadno! :D

Ovo su mi bila top 3 China glaze laka, što nije bilo jednostavno odabrati! Već su vam dobro poznati!  :D


Interesantno je da je ovo lak o kom uopšte do sad nisam pisala, a spada u moje omiljene. Slikala sam ga prošlo leto, ali nešto mi se nije dopalo kako je ispalo, što ću svakako promeniti ovog leta. China glaze - Too yacht to handle je jedan od onih lakova za koje odmah kupim rezervu, jer ZNAM da ću ga iscediti. :D Celo leto mi je na nogama, bio je dugo i na rukama, i totalno je divan na noktima, potpuno bljesne u odnosu na bočicu. Uspela sam nekoliko ljudi da zarazim ovim lepotanom, što mi je posebno drago. :P




China glaze - Spring in my step je pre par godina bila moja tipična nijansa, mada sam oduvek, još od srednje škole bila opsednuta kreč pastelnim lakovima. :P U poslednje vreme su to neon, ali ova boja me je skroz oborila sa nogu, jer je u pitanju bejbi roze sa kajsijastim podtonom. I ovo je jedan od onih kameleona koji na noktima i na suncu podivlja, što je super. :D




Ovaj lak spada u top 3 nijanse za ovu godinu, kada sam ja u pitanju, i, iako je tek jul, mogu to da potpišem! :D Ovakvu nijansu sam želela još od pojave Pool party-ja - savršeno intenzivna neon roze, sa koralnim podtonom! Ako niste bar pogledali Thistle do nicely a volite upravo nijansu koju sam opisala, OBAVEZNO to učinite, lak je jedan u milion.




Sledeći lepotan je bio skoro na blogu i na njemu mi se sve sviđa, od boje, do teksture, do imena i čepa. :D U pitanju je KIKO - Pesca (650), koji nema da se kupi kod nas, ali ako vam neko ide u Italiju ili Nemačku, obavezno ga zamolite ako može da vam nabavi. Lak je savršeno pastelno kajsija boje, koja se retko nalazi u ovom intenzitetu, koji dodatno ne umrtvljuje bledi ten. 




Jedna pomalo atipična nijansa za moju kolekciju je ova roze sa ljubičastim podtonom, skroz sočna i primamljiva. Ovo je IBD - Chic to chic. Ima nešto u njoj što vas vuče da je mažete. :D Lakove u tim nijansama imam od drugih proizvođača. ali ne identične - Orly - Basket case i OPI - Kiss me on my tulips.




Nega noktiju je ovog meseca bila takođe prisutna, uglavnom su se oživeli stari znalci. :D




U Alexandru sam pre godinu ili dve uzela ulje za zanoktice sa mirisom kokosa i ne znam ZAŠTO, prosledila. Od kad sam ga videla kod Ađe i Dijane na blogovima, znala sam da ga i ja moram kupiti jer sam kopirantkinja. :D Zanoktice su mi stvarno negovane, mada nisu bile nikad kritične, samo u pojedinim periodima suve. Ovo uvek namažem posle lakiranja i uživam u morskom mirisu kokosa. Košta oko 200 dinara i ima totalno sočnu plavo zelenu boju, što negu noktiju čini još interesantnijom. :P (pozdrav za sve koleginice lenjivice)

Za ovu Rimmel - Whitener bazu sam čula od Cica mace od koje sam je, čini mi se, i kupila, preko Ana foruma. Imam je sigurno 2 godine, jednu bočicu sam potrošila, a ova je skoro puna. Koristim je kao bazu i sviđa mi se kako lak klizi preko nje. Mislim da ima da se kupi u DM-u. Uglavnom rotiram baze, pa trenutno osim nje imam i Seche, Sally Hansen, Depend.




Proizvodi za usne su ovog meseca čini mi se dostigli vrhunac BOLESTI! :D Ne brinite, ovo nije sve, bila sam totalni manijak, jer su stigli NYX Butter karmini, ali o njima posebno. :D Ovo su mi bila dva najvoljenija proizvoda .. jedan je poklon.




Prvi je NYX Butter sjaj za usne u boji Fortune cookie na koji sam skroz odlepila. U fazonu je bleđih sjajeva, tipa NARS Turkish delight, ali ne tako mlečan i roz. 




U odnosu na Tiramisu i Creme brulee, koji su moje omiljene NYX Butter gloss boje, dosta je svetliji i odlično ide preko svetlijih nude karmina. Pogledajte ga obaveznooo!




L'oreal Privatna kolekcija, iliti Collection privee je fantastična linija "nude" boja za svaki ten, pa imate Evinu (Longoria), Julianne (Moore), itd. Ovaj lepotan, Julianne's nude,  se može kupiti u Lilly-ju. Divno je kremast i ima standardan miris L'oreal karmina, a pakovanje je mat i jako elegantno.




Ova moja je dosta rozikasta, a opet ima taj neki "mesnati" podtone i baš ulepšava, ako me razumete. :D Jer definitivno ima karmina koji neku slatku facu umeju da učine manje slatkom. :D




Evo ih i swatchevi, s tim što L'oreal nije ovoliko taman i crven. 





Ovog meseca u mojoj tašni je bio samo jedan jedini balzam za usne, Candylicious Grape lollipop, jer se nisam puno šminkala, kao što rekoh. Ova bebica odlično neguje, ima divan miris slatkih bombona od grožđa, mene podseća na MAOAM bombonice ako ste ih probali. Košta oko 160 dinara, kupljen u Alexandru i ima još 5 mirisa.  Ja sam ga skoro potrošila. :P

Sviđa mi se što ima 2.55 gr i što je uzan, za nas sa ne tako punim usnama. :D Kako bobi štapić je, jako smešan i sladak.



Ako me čitate na Facebook-u, sigurno ste videli ovu Essence Cookies and cream kremu za ruke. Kao prvo, ima najdivnije pakovanje na svetu, ne ostavlja mastan trag, mala je i praktična za torbu, i ima diiiiiiiivan miris. Mislim da je malo manje od 200 dinara i kupila sam je u Lilly-ju

Ako je niste kupili, nisam sigurna da je još ima, jer su mi devojke rekle da su posle moje slike kremu tražile i nisu našle. :( Raspitaću se svakako, jer želim i drugarici da uzmem jednu.




Koga zanima sastav .. sviđa mi se kad je u njemu glicerin, jer on ostavlja onaj spoljašnji zaštitni film.




Omiljena kupka ovog meseca je bez premca bila ova Balea - Erdbeere, iliti, jagodica. Kupila sam je u DM-u za oko 150 dinara. Baš baš volim njihove kupke, ali mi se čini da su Les petites marseillais još bolje jer su blaže, za osetljivu kožu. Miriše na žvake od jagode, i uopšte nije preintenzivna. 



Omiljeni parfem je bio moj standardni letnji favorit već 4. godinu, a to je Estee Lauder - Bronze goddes (verzija iz 2010. ili 2011. godine) .. najlepši od svih! Topla preporuka, ako još ima da se kupi. Miriše na najdivniju kremu od kokosa za sunčanje, prožetu nekim kremastim i maznim notama. Kupila sam ga u Beautique-u, uz ne tako divno iskustvo, ali se sve super završilo. :P




Kafeni miljenik je već standardno moja Jacobs 2 u 1, jer sam izbacila mlečne proizvode, pa mi je ovo doza mleka svaki dan. Nema šećera, što je super. :D



Ponovo sam "oživela" moju staru, prastaru šolju iz Verone, na kojoj piše Romeo i Julija, jasno. Obožavam je jer me seća na divan period u životu. <3


Eto, to bi bilo to! Nadam se da su vam se svideli moji junski favoriti! Imamo li neke zajedničke? Hvala na čitanju i najveći poljubac! :*


19 comments :

  1. Jedino po čemu se razlikujemo je to što ti voliš nudaće, a ja jake ruževe! :)) Drago mi je što si uzela ulje za zanoktice, super je, čak i da ne radi ništa, dosta mu je što miriše tako! :) Nažalos, Essence kremicu ni ja nisam pronašla, piše da je LE... :(
    Super favoriti, kao i uvek! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lutko moja! :*****
      Jao ulje je stvarno super, a za Essence kremu cu se potruditi da je nadjem .. prosto ne verujem da je razvucena! Pa mi zene smo lude :D

      A karmini .. imamo 1 isti ;) Candyshu!

      Delete
  2. Lepo lepo! Sve navedene CG imam, isti NYX butter gloss, Essence kremu koju sam skoro potrosila i Balea gel za tusiranje. Raduju me tvoji veseli postovi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mama Jane na lepim recima! :***

      Drago mi je da imamo isti ukus :))

      Delete
  3. Ok, imamo skoro sve iste proizvode.
    Hit :D.

    ReplyDelete
  4. Moram priznati da si me zainteresovala za ulje i parfem. :D Radi li ulje išta? :) Sve nijanse lakova su mi po ukusu. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. E bas mi je drago, a pogotovo za parfem! :)
      Sa uljem su mi zanoktice glatke, i nema onih belih linija, osusenih. Cak i kad su mi ruke suve, zanoktice su totalno ok! Probaj ;)

      Drago mi je za lakove :)

      Delete
  5. Hocu i ja Bronze Goddess, smrc :-(
    Zelim neki ljetni parfem, koji miris kao Coppertone, neki kokos, ali ne tipican.
    Bas sad na jednom blogu komentarisem, a neka tema koji su parfemi seksi muskarcima, i pisem kako su po mom iskustvu ludi za tim kokosasto ljetnim. :-)
    Lakici su ti standardno divni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao jel ga nema?? :( Meni je on savrsen za tebe! :*

      Hvala ti za lakice, uvek volim da citam tvoje komentare jer su detaljni, a i imamo slican ukus :)) Kokosasti mirisi - slazem se ;)

      Delete
  6. Tu Rimmel bazu već dugo planiram da probam, ali nikako da se nakanim da je uzmem. Moraću to da promenim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cajkic hvala sto si dosla! Mislim da je baza sasvim dobra, ne znam koliko radi na izbeljivanju ali lak drzi prilicno korektno :)

      Delete
  7. Sad vise ne mogu da se setim, ali mislim da sam imala tu bazu i da je bila odlicna. Ili je to bila roze.. Uglavnom, volim Rimmel baze :D

    Super su ti i lakovi i mazalice za usne. Uvek imas neke lepe novitete. :)

    Ulje cu morati da probam, posto mi se ovo Sina iz Alexandra bas i ne dopada. Nije neka nega, a oko cepa se skuplja pa dobije uzegao miris iako u bocici lepo mirise. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sonjci hvala! :*

      Mazalice su opsesija, kao i lakovi :D malo sam stala sa nekim kupovinama, ili sam se bar opametila, u smislu, da definitivno necu kupiti nesto sto znam da mi je svidja, ali da necu nositi ..

      Pih, bas mi krivo za Sinu. Ja sam imala IBD lavandu bila je super, volim baaas dobre mirise, inace necu mazati. :D

      Delete
  8. Odlicni favoriti dolce! Sve mi se svidja, a najvise dekorativa i jacobs kafica. Bas sam skoro okacila na blogu jedan recept sa njom ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anci! Moram pogledati taj recept ;) <3

      Delete
  9. Meni je stvarno zao sto u mom gradu ne postoji DM, jer da postoji, stvarala bih im profit. :D

    ReplyDelete
  10. Divni favoriti kao i uvijek! S lakovima uvijek rasturis ;)

    ReplyDelete
  11. Koliko si platila taj Estee Lauder - Bronze goddes?

    ReplyDelete