Tuesday 15 July 2014

Pretty petal with no metal

Danas je dan za savršenstvo od roze-koralnog laka! U pitanju je China glaze - Petal to the metal, koji imam već par meseci, jer je izašao u prolećnoj kolekciji City flourish. Kada biste kupovali samo 3 laka iz ove kolekcije, moja preporuka bi bili ovaj, Thistle do nicely i Spring in my step. Dobro, i At vase value! :P


Boja je zaista specifična, a kako je teško naći savršeno rozu nijansi sa žutim podtonom znaju svi. Ili je previše narandžast ili je previše pink. Ovaj će vas oduševiti, garantujem!





Vrišti, ali ne prejako kao Flip flop ili Pool party, pa čak ni kao Thistle do nicely. Ovo je super prelaz za dame koje se još uvek nisu odvažile da nose neonce (a ja im pružam svu svoju podršku jer jednom se živi i leto je! :P).




Formula je pravo uživane za mazanje i nećete imati nikakvih problema. 




U kolekciji zaista nemam ništa ni slično, što mi je u poslednje vreme jako bitno, jer pametno kupujem. Na taj način nema šanse da imam promašenu investiciju! :P





Boja je inače jako barbikasta, i ruke zaista izgledaju mnogo privlačno sa ovim lakom. Brzo se suši i ima polumat završnicu, pa ja uvek stavim i top coat.




Mislim da bi bio i odličan poklon za neku devojčicu koja tek ulazi u svet lakova! 




Danas pratite moju stranicu na Facebooku (https://www.facebook.com/BabysDolceVita) jer počinje mini blog sale! :)


Eto, to bi bilo to, nadam se da vam se dopalo! Da li imate ovaj lak? Hvala na čitanju i veliki poljubac! :***


14 comments :

  1. Jedan od mojih omiljenih lakova ovog leta :)
    Vec sam ga dosta potrosila, bogami :D

    ReplyDelete
  2. Jako mi se sviđa ova nijansa, zapisujem u rokovnik! ;)

    ReplyDelete
  3. Lepi su ti nokti, a i porasli su. Tvoja boja! :)))

    ReplyDelete
  4. Divni su ti nokti, a baš ovaku nijansu sam tražila. :)

    ReplyDelete
  5. Ja ga obozavam :) Tebi bas super stoji, bas je bebicast ;)

    ReplyDelete
  6. Ja mislim da bih mogla živjeti samo i jedino od CG lakova, više ni sama ne znam koliko ih je na WL..kad su svi tako divni :)

    ReplyDelete
  7. Odlican lak nema sta a stoji ti super! :)

    ReplyDelete
  8. Svi ga volimo :D

    ReplyDelete
  9. Bas je vesela boja! Skroz podseca na Barbie :)

    ReplyDelete
  10. ma ne mora svaki vristat s noktiju dovoljno je ovo lijepa nijansa da bude primjecena :)

    ReplyDelete
  11. Koristila sam China Glaze lakove, i posle jednog dana su mi se ogulili na pola nokta...lak sam kupila u specijalizovanoj radnji za nokte, i tamo su me posavetovali da kupim opijev odmascivac noktiju( s obzirom da imam izrazito masne nokte) , ni to nije pomoglo...u cemu je problem?

    ReplyDelete