Wednesday 2 July 2014

Gala gala vant!

Za danas imam jedan lak za kojim želim da poludite baš kao što sam i ja! Ako uspem da vam dočaram bar 50% to koliko je divan i sočan i letnji i sve, znaću da je ovaj post imao smisla! :D

Nije tajna koliko volim China glaze - Flip flop fantasy, to je definitivno moj lak broj jedan tokom cele godine, ne znam ni sama koliko sam flašica do sad potrošila i koliko njih me čeka u zasedi, usled panične kupovine (kozmetička industrija malo malo pa povuče nešto što volim i ne smem stvari prepustiti slučaju :D).

IBD lakova nemam mnogo, imam svega nekoliko čije boje su me oduševile na prvu, a ovo je još jedan u toj kolekciji. U pitanju je PRELEPI IBD - Gala-vant koji sam kupila u Alexandru po istoj ceni kao i China glaze, 387 dinara.




Ako me pratite na Facebook stranici (ako ne, pliz pliz lajkujte :*), znate koliko volim da čujem sve šta mislite o blogu i šta želite da vidite, i pre nekoliko dana sam vam nabrojala nekoliko novih lakića, uz pitanje koje da slikam na noktima! Ovaj je bio na redu posle Kiko - Pesca i jako mi je drago, jer je toliko poseban .. uskoro ću vas opet konsultovati, nadam se da ste raspoloženi za druženje! <3




 Lak ima 14 ml i dobru četkicu, malo širu od CG. Tako mi je drago da je već postao popularan po blogovima, jer je zaista vredan pažnje! OBAVEZNO ga pogledajte, eto, makar toliko .. pod uslovom da volite neon boje. :P




Kada je reč o formuli, stvarno je SAVRŠENA. Poznato je za neon lakove da se treba izveštiti u njihovom mazanju, ali ovaj je divno kremast i gust, ovde imam 2 deblja sloja.



Brzo se suši i lako maže, i neće vam praviti probleme sa ćelavim mestima.



Ono što mi se još dopada, jer što nije potrebno nanositi beli kreč lak (što vidim da je sve popularnije po stranim blogovima, i to pre svega sa Essie lakovima, ne znam što) da bi boja dobila pun intenzitet, zbog četa sam presrećna jer ako nešto ne volim da radim to je onda to! :D



Boja je nešto totalno posebno - fenomenalna kombinacija roze i koralne, pravo letnje savršenstvo.





U zavisnosti od toga da li je slikano na direktnom suncu ili u hladu, vidi se više koralne ili više roze boje.




Ukoliko ste beli kao sir, i leti, kao ja (:D), ovo je sjajan način da vašim rukama date ludački preplanuo izgled i da oblik noktiju dovedete do savršenstva. 




Ovakva intenzivna nijansa upravo to uspeva! Ako ste koristili neon nijanse znate o čemu pričam. :D




Ako ste poput mene i volite komplimente za vaše lakove, ovaj će vam sigurno to omogućiti, jer ljudi jako, jako vole ovakvu boju! 




Veoma je koketna i sočna, primećuju je i žene, i (pogotovo) muškarci!




Preko njega imam top coat, jer volim kada se neon lakovi sijaju, pošto se svi suše polumat. 




Jedino što imam u kolekciji, a što je slično ovom laku je, najoriginalnija nijansa od svih neonaca, a to je upravo moj voljeni Flip flop! Ovo je skoro pa dupe, ali, ako mene pitate trebaju vam oba! :D




Na slici je razlika možda uočljivija nego uživo, ali Gala-vant je manje roz od FFF-a, ima više tu koralno-kajsijastu nijansu. 




Za koji god da se odlučite, a nadam se da ćete za oba, jer jedno je sigurno - ove nijanse SE TROŠE, ne sede na polici i skupljaju prašinu, nećete pogrešiti! Da li već imate neki od ova 2 laka, ili možda oba? :P





Eto to bi bilo to, hvala od srca za odvojeno vreme, najveći cmok! :*


18 comments :

  1. Divan je <3
    Imam FFF najnoviju verziju, verovala ili ne,jos ga nisam mazala :D
    Zao mi je sto nemam tu stariju koja je vise roze ako se ne varam
    IBD me privlaci zbog bolje formule, ako me opet neki neonac razocara sa formulom (citaj ako ne budem imala zivaca za mazanje nekog CG neonca) uzecu ga, za sad ne bih uzimala nijedan vise,imam nekoliko komada u kojima bih da uzivam i da svi stignu na red :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Hazelko dragi i mili! :***

      Stariji FFF je bio baaas narandzast, sa malo roze, mislim da ima negde na Ani moja slicica probaj da iskopas. Meni je iskreno ovaj do sad, najlepsi, prava doza sexy koralno roze ;)

      Delete
  2. Divna je i boja i nokti koji je nose :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ema na divnim, divnim recima! Boja je totalno ludilo :)

      Delete
  3. Oba su mi lijepa, baš nagovještaju ljeto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mellic! Totalno su letnji, ja ih rabim do maksimuma na ovim temperaturama :D

      Delete
  4. Baby you're killing me! :P Prodato! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaooo Marryskaaaaaaaa! <333333
      Mogu misliti kako ce tek tebi da stoji!

      Delete
  5. divan! Ićiće u torbicu za more

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Bambili! Znam da si i ti veliki fan neonaca ;) :P

      Delete
  6. Jako je lep, sigurno divno ide uz preplanuli ten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mama Jane! :*
      Tek na preplanuli, mogu misliti kako stoji :)

      Delete
  7. Predivna boja!

    ReplyDelete
  8. vjerujem da ga trošiš, jer je stvarno stvarno predivan, ljetni, živ :D predobra nijansa :D

    ReplyDelete
  9. Nikad čula za ove lakove :) Deluju mi prilično vredni pažnje. Tebi, kao i uvek, odlično stoje neonci.

    ReplyDelete
  10. China glaze- odlične boje, postojanost nikakva. Meni jedva izdrže jedan i pol dan. Za ove druge ne znam- nadam se da su bolji.

    ReplyDelete