Saturday 2 February 2013

Snap my dragon


Ovo je drugi lak koji sam kupila iz nove Avant garden kolekcije China glaze-a. Boja je kao stvorena za mene, crveno roze, sa rozikastim shimmerom, nesto sto, po mom misljenju, ide na svaki ten i cini svake ruke zenstvenim i urednim.


Boja je intenzivna, i mislim da bi za krace nokte komotno mogao jedan deblji sloj. Ali, valjda iz navike, uvek mazem dva deblja sloja, najvise zbog punoce boje.




Imam lakova slicnog izgleda, ali ovaj je poseban jer daje mnogo intenzivniju boju na samim noktima, od one u bocici, i bas identicnu nijansu nemam, a to je nama lakoholicarima sasvim dovoljno! Bice sigurno jedan post o tim crvenkasto rozikastim lakovima sa shimmerom, mozda nekom olaksa kupovinu. ;)






6 comments :

  1. Prelep je! :)

    Da l' mi verujes da jos nemam takvu boju?! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sonjci!

      Hahaha joj :D Moras probati, mislim da ce ti stajati - bomba! ;)

      Delete
  2. Lepa bojica. Moracu i ja da probam ovako nesto. Ova duzina noktiju ti je odlicna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marry! Ovo mi je zimska duzina, poludim uvek sa neoncima na leto :D

      Delete
  3. Bebi divan je, bas mi je nekako tvoja boja. :)

    ReplyDelete