Wednesday 13 February 2013

New kids on the block :D

Kad sam cula da je dosla Holiday joy kolekcija China glaze lakova u Alexandar, nisam mogla da dodjem sebi!




slika preuzeta sa http://www.fashionpolish.com/2012/10/china-glaze-wicked-and-holiday-joy.html


Kolekcija je skroz praznicna - od bogatih crvenih boja, kako kremastih, tako sa shimmerom, do plavih novogodisnjih sjajnih nijansi, preko sljokica i zagasitih boja bobicastog voca. Moji favoriti od prvog dana su bili Pizzazz, Champagne kisses, Merry berry, Cranberry splash (podseca na Red pearl iz starijih kolekcija) i Red satin.

Od kad je najavljena, jesenas, znala sam da cu sigurno morati da imam bar Pizzazz i Champagne kisses, i evo ih! :) 



Iskoristila sam malo sunca da ih sto lepse i sto detaljnije uslikam. Vrlo su neobicni i covek prosto ne moze da skine pogled sa svih tih divnih presijavajucih tackica, sljokica i detalja :)



Nadam se da vam se svidjaju, hvala na citanju! <3




17 comments :

  1. Uh kako su lepi!
    A predodnih dana sam delila vaše uzbuđenje oko novih kolekcija, to je ljubav!
    Jedva čekam swatch za CK, taj mi je prelep!

    ReplyDelete
  2. Jao Prasence drago mi je da ti se svidjaju i da te uhvatio deo nase euforije! Bice uskoro :***

    ReplyDelete
  3. Mmm, šljokiceee :D Lepi noviteti. Kada ćemo ih videti na noktićima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Cajka! <3
      Morala sam naravno odmah da nacapam, ali je to bilo sinoc pa ni na sta ne lici :D Bice ovih dana sto posto!

      Delete
  4. znala sam da će da padne pizazz! jedva čekam da ga vidim na noktima!

    ReplyDelete
  5. Taman kad sam napisala kometar i nacorila one jedva vidljive brojeve i slova kad ono cvrc! Bloger javlja gresku. :(((
    Jedva cekam da vidim kako ces da iskombinujes Pizzazz. Odlicna su ti nova decica. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao iskljucila sam to! Uopste nisam znala da trazi pri komentarisanju :( Sorry :(
      Hvala Marryka :)

      Delete
  6. Champagne kisses je prelep!!! Ajde, mazi ga! :D
    A pored njega, favoriti su mi Merry Berry i Cranberry Splash. :)
    Mada su mi lepi i ovi kremasti crveni, ali imam slicne..

    ReplyDelete
  7. Bebana,kakve divote!A ti si bezobrazna jer Pizzazz nisi odmah slikala na noktima:-)
    Ne verujem ja onim swatchevima sa neta,ne budi lenja no se mackaj i slikaj:-) :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha jaoooo :* Moracu uskoro u nekoj sam guzvi, ali cim stignem kao covek da namazem, da lici na nesto, bice! Drago mi je da ti se svidjaju

      Delete
  8. Jao pa zaljubila sam se u ovaj srebrno šljokičasti :)

    ReplyDelete