Sunday 10 February 2013

Smokin' hot or not

Jedan od mojih tamnih miljenika je  i Essie - Smokin' hot. Videla sam ga na stranim blogovima cim je izasao i zelela da dodje kod nas sto pre. Nacekala sam se ali se isplatilo, lak je zasta bombona. :) Pripada Winter's tale zimskoj kolekciji, a ja nisam mogla da se zadrzim samo na jednom! Ovde je najrealnija boja, slikano na dnevnom svetlu.





Boja je "prljava" sivo-ljubicasta, podseca na Chanel - Paradoxal, ali bez shimmera. Obozavam tu boju na noktima, tako je prefinjena i neobicna. Generalno volim kad je lak na granici izmedju dve boje, shvatila sam da mi sporije dosadi. 




Formula je kremasta, potrebna su dva sloja za potpuno prekrivanje, mada i jedan deblji moze da zavrsi posao, fantasticno se maze.



Volim Essie cetkicu, tanja je i lako njom manevrisem, iako znam da mnogim ljudima odgovara deblja varijanta iste, kakvu Essie od skoro pravi u svojim drugstore izdanjima, za razliku od salonskih. Pa eto, za svaciji ukus, tj. nokatne ploce po nesto :D






U jednom periodu pojavilo se mnooogo ovakvih lakova, sto kremastih, sto sa shimmerom, ali mi je Smokin' hot neprevazidjen :) 






Posto mi je to najdraza kombinacija boja, bice mnogo postova sa slicnim lakovima. Hvala na citanju, obavezno ga pogledajte ako vam se negde ukaze prilika i uverite se i sami zasto je tako poseban <3



22 comments :

  1. Jeste neprevazidjen. Jedan od najboljih Essija. Obozavam ga

    ReplyDelete
  2. Divno ti stoji Bebi a i boja je baš divna!

    ReplyDelete
  3. Predivan!! Jedan od tvojih zastitinih znakova! :D

    Ima Avon neki dupe za njega, ako nekoga interesuje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sonjuska! Joj drago mi je ako tako mislis jer ga zaista volim :)

      Delete
  4. Mislim da sam ga zbog tebe i kupila. :) Divan je na tvojim noktima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, meni se to vise puta desava sa tvojim nokticima :) Hvala ti!

      Delete
  5. Bebi,sto volim ove 'zimske' nijanse!Kako ti lepo stoji,divan je!

    ReplyDelete
  6. Mnogo dobra nijansa! Nokti su ti lepi, bas negovani :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaooo hvala Zvezdana, predivan kompliment <3

      Delete
  7. je, baš smokin' hot :D
    dobar početak, dobrodošla u blogosferu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste skroz :P
      Hvala ti puno na toploj dobrodoslici, trebalo mi je vremena da se odlucim :))

      Delete
  8. Veoma veeeoma lepa boja! :)
    Samo, gde ima da se kupe essie lakovi, i koja im je cena? =) <3

    ReplyDelete
  9. Hvala ti :)
    Imas u Nail line-u u Subotici, oko 700 din. su :)

    ReplyDelete