Friday 8 February 2013

VIII

China glaze - VIII je jedan od mojih prvih tamnih lakova, koji je vremenom postao i moj omiljeni tamni lak. Izasao je u okviru X anniversary kolekcije. Nemam ih mnogo, ali ovaj me je odmah privukao, jer sam trazila "crni lak kod kog se vidi da nije crn" :) Kod jednog mi je smetalo sto je potpuno crn, kod drugog sto se vidi previse boje, nikad lakoholicarima udovoljiti :D 


 Ovaj je upravo takav. Na noktima izgleda dosta tamno u odnosu na bocicu, ali se u pozadini vidi ta "patlidzan" boja. Uvek mazem dva sloja, mada bi i jedan deblji sigurno bio dovoljan.


Najpribliznija izgledu u prirodi je prva slika, ostale su slikane uz blic.


Najvise ga volim u zimskim mesecima, i cini mi se da lepo izgleda i na kratkim i na dugim noktima :) Obavezno ga pogledajte kad vam se ukaze prilika! Hvala na citanju <3







17 comments :

  1. Prelep je, boja koju svaka ozbiljna lakoholičarka treba da poseduje!

    ReplyDelete
  2. Joj, Bebi, mamiš me da ga uzmem. Mnogo je lep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas lepa boja! Cajka mislim da bi tebi bas pasovao! :)

      Delete
    2. Moras obavezno ;) Hvala ti!
      Jolie hvala :)

      Delete
  3. divan patlidžan, ali ja ga nešto izbegavam, ne mogu više da gomilam te "skoro crne"

    ReplyDelete
  4. Hvala ti, svaka cast za racionalno razmisljanje :P

    ReplyDelete
  5. I ja ga obozavam. <3 Bas ga retko mazem (kao i vecinu :D) al definitivno je ovo posebna nijansa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marryka :) Ovaj sam skoro potrosila, sto se retko desava

      Delete
  6. Stvarno je predivan! I ja volim tamne, ali ne i skroz crne lakove. Mora da ima twist.. :D

    ReplyDelete
  7. Hvala Sonjci! Da, uvek mora nesto komplikovano kod nas :P

    ReplyDelete
  8. obozavam ovaj lak :) divno izgleda na tvojim noktima :)

    ReplyDelete
  9. Puno ti hvala! I poseban poljubac za savete za fotografisanje <3

    ReplyDelete
  10. Prava patlidzan boja, obozavam ga!

    ReplyDelete