Thursday 21 February 2013

Kiss me on my tulips

OPI - Kiss me on my tulips je jedan od najzenstvenijih lakova koje imam :) Ta boja je jednostavno tako prefinjena i tako prelepo stoji na svaki ten da je to neverovatno! 





Ono sto iz prve ruke mogu da kazem je da odlicno ide uz bledji ten, kakav je moj, jer mu dalep kontrast, a sama boja je tako vedra i intenzivna da odmah razvedri svaki tmuran dan, kakav je i ovaj! :)





Formula je odlicna - dovoljna su dva sloja za potpuno prekrivanje, a verujem da se neko moze izvuci i sa jednim. Stoji podjednako dobro i na duge i na kratke nokte, po mom misljenju, a ne bih ga vezivala za odredjeno godisnje doba, bas je nekako univerzalan. 




Izasao je u okviru The Holland kolekcije, iz koje pored njega imam jos jedan lak.
Pronasla sam i nesto slicno, ali o tome vise reci drugi put, uz malo vise sunca ;) 




Hvala na citanju i nadam se da cete pogledati ovaj lak kad vam se ukaze prilika! <3





27 comments :

  1. Lak je bomba! Kao da je pravljen za tebe! :)

    ReplyDelete
  2. Bas je lep! Treba imati takvu boju u kolekciji.. ;)
    Divno ti stoji.. :)

    ReplyDelete
  3. odlično ti stoji na tu dužinu, baš je bombonica!

    ReplyDelete
  4. Hvala ufi!! Totalno je zenskast

    ReplyDelete
  5. Divan je! Razvedrio mi je ovaj oblacni dan... :)

    ReplyDelete
  6. Prelep je i tebi ove boje super stoje!

    ReplyDelete
  7. Baš je predivan draga, taman da ga poneseš na kafu :D

    ReplyDelete
  8. Odlično ide uz tmurno vreme i veoma ti lepo stoji. Baš ti se slaže sa tenom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Cajkic! I tvoje zvezde su razbile tmurno vreme :D <3

      Delete
  9. Ovo uzimam! Trazila sam pink / fuksiju za prolece, ovaj mi je prelep :-)

    ReplyDelete
  10. Obavezno :) Mnogo je lep videces :)

    ReplyDelete
  11. Bebi,prava si Barbikaaaa :-)
    Jao,sto je lep,vedar,vrckav,razdragan...<3
    Odlican swatch!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi jaooooooooooo Barbikaaaaa :))) Da znas da jeste takav, kao najlepse cvece! Hvala ti Lenjivko :*** <3

      Delete