Saturday 2 February 2013

Put on your fancy pants


Dugo sam razmisljala o zapocinjanju bloga, koliko je to pametno, koliko cu imati vremena, i, konacno, presekla, pa sta bude :) Nadam se da cu biti koliko toliko redovna, a pre svega da ce nekom moje slicice i utisci o raznim kozmetickim proizvodima biti od koristi :)






Za pocetak, jedan novajlija - China glaze - Fancy pants.
Lakic je iz nove kolekcije, koja se zove Avant garden, a koja je u Alexandar cosmetics stigla pre neki dan. Frapirala sam se kako je brzo dosla i morala da zgrabim dva - osim njega, kupila sam i Snap my dragon, o kom ce biti reci uskoro. 





Ono sto me je posebno obradovalo je da je prilicno unikatna boja u mojoj kolekciji




Boja je nesto izmedju ljubicaste i plave, tzv. blurple, veoma "sija" na noktima, jarka je, intenzivna, meni su bila potrebna dva sloja. Mislim da je mozda dovoljan i jedan deblji, jer je formula dosta gusta. 






U sebi ima sitan ljubicasti shimmer. Ovde je boja najrealnije uhvacena, ali svakako je najbolje videti ga uzivo. Sve u svemu, interesantan lak vredan paznje! 





13 comments :

  1. Jao, moj komentar je prviiiii!!! :D

    Mnogo mi je drago sto si se odlucala da otvoris blog! Mislim da ce biti odlican, jer znam koliko volis lakove i koliko pratis nove kolekcije, tako da ce sigurno biti vredan paznje.. :)

    Ovaj lak ti je predivan! Jedna od tvojih boja.. :)

    Puno srece u blogovanju! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sonjci, puno ti hvala na recima podrske i pomoci! Ja uzivam u tvom blogu, i tvojim slicicama, i mnogo me inspirises :)
      Hvala jos jednom puno i nadam se da ce ovo pre svega biti zabavno :**

      Delete
  2. Bebiiiiiiiiiiiiiii! Jako sam se obradovala kada sam videla da si konacno pocela da blogujes. Obozavam tvoje nokte!
    Srecan pocetak! :*
    P.S. Mislim da ce se ovaj lakic pridruziti i mojoj kolekciji. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marryka hvala ti puuuno! Dugo mi je trebalo da se odlucim :)
      Cmokic za divne reci :*

      Obavezno vidi lak uzivo, jako mami boja :D

      Delete
  3. Bebiiiii! Divno je sto si otvorila blog! Srecno i budi nam redivna :*

    ivanica90 sa Ane ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivancice, puno ti hvala! Mnogo znaci podrska dragih ljudi, tj. lakoholicara :*

      Delete
  4. Bebiiii bas sam se obradovala sto si napravila blog budi nam rednovna :)
    Divan je lakic :)

    ReplyDelete
  5. Joj drago mi je! Puno ti hvala, dacu sve od sebe :*

    ReplyDelete
  6. Bebana,ja sam parfemoholicar:),ali volim da citam blogove o lakovima,a jos ako ih ti pises,ugodjaj je kompletan!:-) Srecno i praticu te redovno! :-****

    ReplyDelete
  7. Lenjivkooooooooo :* Ja tebe pratim i jedva cekam neke nove recenzije, a mozda i kod mene bude po koji parfem :) Hvala ti!

    ReplyDelete
  8. Bebi dobrodošla, baš mi je drago da si se odlučila na blogovanje! :*

    ReplyDelete
  9. Prasence hvala ti puno od srca! :***

    ReplyDelete
  10. Ovaj lak mi je potpuno promakao i juce sam nesto gledala swatcheve i razmisljala da li mi se i koliko svidja, onda sam skontala da nemam nista slicno i da imam opravdanje da ga stavim na wl ;)
    i sad vidim da ga i ti imas, stvarno je divan <3

    ReplyDelete