Monday 25 February 2013

Pool party

Kako je napolju upravo sinulo sunce, odlucila sam da namazem jedan od mojih omiljenih i prvih neonaca - China glaze - Pool party! Izasao je u okviru Poolside kolekcije, koja ima fantasticne nijanse. Boja je izrazito intenzivna, neon roze, sa plavim podtonom. 




Do izrazaja najbolje dolazi kad su temperature malo vise, a dani sa vise sunceve svetlosti, ali meni se, iskreno, svidja tokom cele godine, jer bas podize raspolozenje :)




Ovaj lak je star skoro 3 godine i jos uvek je u odlicnom stanju, nije se zgusnuo, formula se nije promenila. Cuvan je u mraku, duboko zavucen u tajnu fioku :) To je jedna od stvari koju volim kod lakova - skupljanje bilo cega ima svoje dobre i lose strane, a jedna od losih su i rokovi trajanja koji u ovom slucaju ne igraju veliku ulogu, ako se uredno i pazljivo postupa. 




Ovde sam mazala dva deblja sloja i to je dovoljno da se potpuno prekrije nokat. Neonci se suse mat, ali ja volim da dodam top coat.





Mozda ce vas ove slike inspirisati da izvadite neke svoje neonce iz fioka i da zajedno krenemo da prizivamo leto! 







Hvala na citanju!  <3







37 comments :

  1. Nemam nijednog neonca, ali si me definitivno inspirisala da mažem nešto što odudara od vremena ovdje. :)

    ReplyDelete
  2. Booooom there it is! :) Odlican je! Meni se vec danima maze Pink plumberia... Mozda je namazem ovh dana. ;)

    ReplyDelete
  3. Hvala Marryska! :*** Jedva cekam da je namazes

    ReplyDelete
  4. Jao draga pa mi isto mislimo ovih dana, evo i meni PP stoji pored kreveta, čekam da mi se sušne parafinsko ulje pa planiram da ga maćkam. Najljepši lakić koji imam <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha divno! Kupim Alverde serum i macaj, oporavice ti nokte 1000%. Drago mi je da ti se svidja :*

      Delete
    2. Ganjam ga po DM-u, svaki put kad dođem, ne nađem ga. Vjerovatno uvijek uletim u pogrešno vrijeme :D

      Delete
  5. sunce ti poljubim, ali vrišti neon iz ovih slika! hoću leto, muka mi više od ove zimske idile, kod mene sneg skoro metar :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe :* Joj uzas, zavejani ste znaci, mi se ovde izvukosmo za sad..

      Delete
  6. Jaoj, kakav je, popila bih ga :S Videla sam na netu fotku, mat sivi lak, a french nekom ovakvom nijansom, savršena je kombinacija, eto ti ideje kako nekad da ga iskoristiš :)

    ReplyDelete
  7. Tebe uvek vezujem za neonce :D Sjajno ti stoji!

    ReplyDelete
  8. Bas sam danas videla devojku sa slicnom bojom na noktima, i fino mi je izgledalo, a znas da nisam ljubitelj neonaca. :D
    Ovaj mi je lepsi od cuvenog FFF.. :)
    Super ti stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E kad ti to kazes Sonjci onda znam da je dobro :D
      Ja bih tebi tako namackala neki neonac!
      Hvala ti :**

      Delete
  9. Kako vrišti 8-D Ovakve me boje asociraju na tebe i zaista predstavljaju osveženje kada su dani tmurni.

    ReplyDelete
  10. Tvoja boja! <3

    Čestitam na blogu, pratiću te sa uživanjem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno hvala Sofi, drago mi je da ti se dopada! <3

      Delete
  11. Kako divna boja, popravlja raspolozenje :)

    ReplyDelete
  12. Ovaj lakic mi je na spisku za leto, vec dve godine ga preskacem, a sad kad gledam deluje mi najlepse od njihovih rozih neonaca, divan je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja! Hvala ti :)
      Obavezno ga uzmi

      Delete
  13. predivna boja, taman da razvedri ovo tmurno vreme :)

    ReplyDelete
  14. Nisam uspela da ga ulovim :( Inace je mozda i najlepsi iz kolekcije.

    ReplyDelete
  15. Uf steta :( Vremenom shvatam da je zaista najlepsi <3

    ReplyDelete
  16. WOW, das ist ja eine Hammer farbe :-D!

    LG OLia

    ReplyDelete
  17. Obozavam ovaj lak,omiljeni letnji,savrsena neon nijansa!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tatjana ne videh ovaj komentar aaaa :((((
      Hvala ti puno :*** <3

      Delete