Wednesday 11 September 2013

Favoriti meseca - AVGUST

Drage moje devojke! Želim da vam se zahvalim što čitate ovakve postove i što ih najviše volite, jer sam primetila da izlaze u listi najpopularnijih!

Nadam se da vam moji favoriti nisu dosadni, ali prilično sam već provaljena, kada je reč o proizvodima koje volim. :D Slatki parfemi i kreme, dobri lakovi i karmini, igračke, ludi satovi i slično. :D

Ovaj mesec se nisam mnogo šminkala, uglavnom je to bilo nešto oko usana. Obećavam da će sledeći mesec biti raznovrsnije! :)


Balea Handlotion SUDAMERIKA - jedan stari/novi losion za ruke. Sa BALEA proizvoda imam problem nagomilavanja, pa kad mi se nešto dopadne, napravim nenormalne zalihe. Ovo je bio jedan od tih slučajeva, onda su došle neke nove kremice, novi mirisi, i pao je u zaborav. Od skoro je ponovo otkriven i koristim ga prilično često, za urednu i negovanu kožu oko noktiju. Deluje! Probajte te njihove kremice za ruke, samo pogledajte da u sadržaju piše GLICERIN, onda je pun pogodak.

Miriše na ananas, koji obožavam. Ima u sebi i malo kokosa, jer sadrži kokosovo ulje. Mislim da se više ne može pronaći, ali sigurno ima neka podjednako dobra zamena. Pakovanje je izuzetno praktično i slatko. :)

Gde ima da se kupiDM Drogerie Markt KLIK

Yardley sapun ENGLISH LAVANDER - dobila sam ga za rođendan od sestre. Prelepo pakovanje, tako retro i jednostavno, totalno u britanskom fazonu (koji obožavam :D). Miriše na najdivniju i najnežniju lavandicu. Nisam ga još koristila (žao mi je, tipično za mene skupljača svega), držim ga u čistom vešu i predivno mirišeeee!


China Glaze  HELLO GORGEOUS  - jedan od moji omiljenih šljokičavih China Glaze lakova! Hello gorgeous imam dosta dugo, on je izašao u kolekciji čiji prihodi idu za borbu protiv raka. To je predivan skup šarenih sljokica u zagasito roze bazi. 




PRELEEEEP! Ako ga ugrabite, kupite ga, to je bilo limitirana kolekcija pa nisam sigurna kakvo je stanje. Biće o njemu poseban post. :) Ljudi ga izuzetno vole i uvek dobijem pohvalu za njega!

Gde ima da se kupi: Alexandar Cosmetics KLIK


Sally Hansen  CORAL REEF - ovo mi je jedan od najdražih koralaca! Boja je totalno po mom ukusu i shvatanju koralne nijanse - savršeno roze, ublažena žutim i crvenim podtonom. Došao je iz Kanade, na poklon, sa druga dva Sally Hansen laka, za koje imam samo reči hvale. Znam da mogu da se kupe u Sephori, ali da je neka ludačka cena, plus nema ove kolekcije Hard as nails xtreme wear (kada sam poslednji put gledala). U svakom slučaju, ako vam se ukaže prilika, probajte neki od ovih lakića! Moja topla preporuka su Pacific blue ili ovaj.

Gde ima da se kupi: Sally Hansen KLIK



Poseban favorit ovog meseca je ova divna Pepeljugica, sa šljokičavom haljinom, iz Kinder jajeta. :D Htela je da se slika uz lakove. :D



Narandžasti a la "Ice watch" sat - još jedan sat, kao i prošlog meseca! Dobila sam ga pre neki dan, boja je savršeno neon narandžasta, ali ne prejaka. Jako nosiva i sexy, i na neki bizaran način, ženstvena. :D





Comptoir Sud Pacifique AMOUR DE CACAO  - Kada je reč o parfemima, ovaj mesec sam bila jako jednostavna. Nosila sam ili osvežavajuće parfeme ili slatkaste. Pre slatkaste, koje obožavam, a malo su pale temperature, pa ne štedim! :D Takvi parfemi mi ulepšaju dan, ali bukvalno!
Ovaj vam najtoplije i od srca preporučujem! Ja sam skoro potrošila svih 100ml, a već imam i rezervu. Tako je neobavezan i prigodan za svako doba godine, ako se pažljivo dozira!

Kad ga prsnete, oseti se na kakao prah, na lešnike, Nutellu, a kako jenjava, sve više miriše na vanilu i slatke, pečene kolače.

Još jedna dobra strana ovog parfema je LAGANA flašica. Za nas koji volimo da vuglimo parfeme sa sobom, ovo je spas! :)

Od ove niche francuske kuće imam još par parfema, ako ste zainteresovani, biće post o njima.

Gde ima da se kupi
: Metropoliten Beograd KLIK


Slede proizvodi za usne - NYX balzami za usne u boji, NYX sjaj i AURA karminčići.


NYX Color lip balm THANK YOU - ove balzame za usne u boji OBOŽAVAMMMMMMM! Kao prvo, mirišu na maline. Kao drugo, odlični su za one dane kada želite i ne želite karmin na usnama. :D U zavisnosti od toga koji odaberete, dobićete jaču ili slabiju prirodnu i zdravu, sexy boju na usnama. Svaki od njih ima ime koje znači HVALA na nekom od svetskih jezika, što mi je jako interesantno! :) Ako volite otvorenu i veselu boju maline na usnama, uzmite ovaj!
Gde ima da se kupi
Alexandar Cosmetics KLIK

NYX Color lip balm XIE XIE - malo manje pigmentisan od Thank you-a, ali itekako primetan. Daje rumenu boju usnama, i u odnosu na prethodni, ima više crvene. Jako lagan za nanošenje, i možete nadograđivati nijansu, što je sjajno. Znači HVALA na kineskom.

Pošto sam kupila još dva, uradiću detaljnu recenziju! ;) Moja najtoplija preporuka za oba, non stop ih koristim.

Gde ima da se kupi
: Alexandar Cosmetics KLIK




NYX Megashine lip gloss NUDE PEACH - ovo je moj najdraži sjaj za usne IKAD! Pošto volim sve koralno, breskvasto, kajsijasto, kad sam videla da su došli kod nas, pala sam u nesveeeeeeeeest! A što imaju cakanu mašnicu na čepu. :D Naravno, uzela sam Nude peach, a dvoumila sam se i između La la i Nude pink.

Boja je divna, vedra, kajsijasto-breskvasta, i može se lako nadograđivati. Obasja lice, i to je jedino što mi je bitno kad biram nijanse šminke za usne. Miriše na bombone od višanja :D i ima jako diskretne šljoke, koje se jedva vide.
Gde ima da se kupi
Alexandar Cosmetics KLIK




Za kraj, najmanji karminčići na svetu!!!! U pitanju su Aura nano karmini, u nijansama Nice i New York.




Aura nano rouge NICE - predivna koralno roze, jarka boja. Osveži lice i toplo vam je preporučujem! Uglavnom je kombinujem da je ublažim, ali je često nosim i samu, i pohvalili su je! Topla preporuka! :) A pakovanje je visine oko 3-4 cm i jako je smešno.

Gde ima da se kupiApoteka Janković i čini mi se Lilly KLIK

Aura nano rouge NEW YORK - svetlija roze boja, meni dobro dođe u kombinaciji sa Nice. Ima blagi sedef, ali jako nežan.
Gde ima da se kupi
Apoteka Janković i čini mi se Lilly KLIK



Pepeljuga vas pita - koji su vaši favoriti meseca, i šta vam se najviše dopada od mojih? :)
Hvala na čitanju, najveći poljubac!!! :*








32 comments :

  1. Imam CG Hello Gorgeous i obozavam ga :) Super favoriti :) I Pepeljuga je preslatka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jovana! :***

      Drago mi je da ti se dopadaju :))))

      Delete
  2. Овај коралац је баш леп. Свиђа ми се како објашњаваш производе, сваком посебно поклониш пажњу и све то поткрепиш сличицама, то говори у прилог томе колико поштујеш нас који читамо твој блог, а толико и о томе да волиш то штп радиш. Све похвале за тебе! Поздравчић!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao Vilhemina, hvala ti sto si doslaaaaaaaa! :))))

      Jako mi znace te lepe reci, i daju motivaciju da nastavim na slican nacin. Poljubac! :**

      Delete
  3. Pepeljuga je baš bila raspoložena za slikanje :D
    Preslatka je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha, bas je bila raspolozena :)))))
      Hvala Cajkili :**

      Delete
  4. uuu, čekam swatch vg, izgleda odlično!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za Hello gorgeous, je l'? :)))
      Hvala Ufili, bice vrlo uskoro, bas mi se svidja za ovo prelazno vreme od neonaca do tamnih boja :))) :**

      Delete
  5. Fino je sve. Nisam probala ovaj balzam Balea, a pošto je NYX trenutno novitet umom gradu, polako ću sve da isprobavam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanjice, hvala ti! :**

      Nadam se da ces biti zadovoljna svime, ja sam opsednuta NYX-om, svu drugu sminku sam zapostavila :)

      Delete
  6. Jao sta mi uradi sa tim opisom parfema, ako se sjecas jos sa foruma,padam na te slatkasto-jestive. :-)
    A vrsta parfema mi je odavno na wish listi al nikako da dodjem do njih, zelim i jedna njihov od vanile.
    Pisi o njima i gdje ih nabavljas, taj post zeljno sicekujem.
    Lakovi su divni, i ta NYX sjajila i balzamcici. Jedva cekam da Arenin web sop proradi ne bih li nesto njihovo konacno i ja imala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Snow!! :***

      Pisacu sve, obozavam parfemcice! :)

      Delete
  7. Sjajne fotografije! Sally Hansen koralac sam već odavno pikirala, pa ću ga ugrabiti čim budem u prilici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Danijela! :**

      Drago mi je da ti se sve dopada. Ako volis koralce, ovaj je pod obavezno :)) Jako je kvalitetna formula :)

      Delete
  8. Bukvalno mi miriše ovaj parfem kako si ga dobro opisala! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, joj hvala ti, drago mi je ako je tako! :)))

      Delete
  9. Pa svasta si probala ovog meseca! :)

    Bas si me zainteresovala za ove balzame. :)
    Mada je sve lepo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao Sonjci, bas svasta :)))

      Hvala ti, moras ih probati, bas su u skladu sa tvojim podznakom :P suptilni a mogu biti i jaci :P

      <3





























































































      Delete
    2. :P za podznak :D

      Zaboravih da prokomentarisem CG, predivan je :)
      Ja imam onu malo tamniju verziju, ali mislim da su bas slicni :)

      Delete
    3. Hvala Solence, ti imas United bese, znam, divno ti stoji :)

      Delete
  10. Imam sličan kao Hello Gorgeous, Material Girl i obožavam ga, skoro svaki put kad mažem nokte, malo da "uključim"... A svi sjajevi i ruževi su predivni, oduševljena sam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Magi! :***

      Material girl je i meni jedan od favorita :))))

      Delete
  11. Jao kako su lepi ovi NXY balzami <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Prasulenceeeeeeeee! Bas mi je drago da ti se dopadaju :))))

      Delete
  12. Au kako divno zvuci ovaj parfemcic <3

    ReplyDelete
  13. What pretty nail polishes and the watch too :)

    ReplyDelete
  14. nakon opisa mirisa jedu mi se kolači, nešto s mirisom kakaa i vanilije ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, drago mi je, uspeo je opis, znaci! :D

      Hvala ti :*

      Delete
  15. Odlicni favoriti, ja uglavnom kupujem kozmetiku u DM-u i s vremena na vreme me uhvati hrcak faza kad pravim zalihe, pogotovo onoga sto je LE :D

    Veliki plus od mene za CG lakic,isto imam jedan iz kolekcije za borbu protiv raka dojke, nazalost toliko se zgusnuo u poslednjoj cetvrtini da ne znam ima li ga smisla razredjivati :/

    NYX stvarcice jos nisam imala prilike da probam, al' redovno pratim temu, vidim da si tamo glavni savetodavac :) volela bih da probam korektor i neki karmin, mada me je zainteresovala i milk olovka i taupe rumenilo

    presladak sat i figurica, obozavam ovakve postove :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Hazel! :**

      I ja volim te gomilice uvek :D

      Jao glavni savetodavac, hhihihihi :D Ili glavni ludak koji nema kontrolu :D

      Svrati jos koji put <3

      Delete