Wednesday 25 September 2013

Let's kiss the bride in the flip flops! :D

Još od kad sam, pre par godina, videla Wah nails stranicu, potpuno sam odlepila na mix match nokte! Svaki nokat druga boja, šara, ma imate potpunu slobodu :D. Ubeđena sam da koji god da je lak u pitanju, nikad ne može dosaditi kad se kombinuje sa ostalih par. Dodajte tome razne šljokice, ukrase.. i imate divan šareniš na noktima!

Ja sam se ovaj put poigrala sa nekoliko starih i novih lakova. Uglavnom su miljenici u pitanju! :)



Za ovaj više nego jednostavan dizajn, koristila sam: China glaze - Flip flop fantasy (kažiprst), Orly - Kiss the bride (srednji), Golden rose - Jolly jewels 103 (srednji), Essence - Let's get lost (domali i mali) i China glaze - White on white (domali).





O Flip flop fantasy laku sam vam dosta pričala pa vas ne bih davila. :D Ali, kad bi me neko pitao koji mi je najdraži lak na svetu, to bi bio ovaj. :)

Kada je reč o ostalima, evo par reči...




Orly - Kiss the bride: ovaj lak obožavam! Kupila sam ga preko nekadašnjeg distributera, D Cosmetics, koji više ne uvozi Orly. :(

Imam čak dva komada, drugi sam dobila od drugarice iz Slovenije! :)


Ako uspete da ga nađete, najtoplija preporuka. Divna najsvetlija moguća roze boja, veoma nežna i kremasta.




Essence - Let's get lost: odlična ooooooooodlična boja i formula. Jako me podseća na jedan mali Deborah Pret-a-porter lak, Turquoise fever. Četkica mi je malko nezgodna jer imam minijaturne nokatne ploče :(, ali sam otkrila kako je iskoristiti da se napravi savršeni luk! Bukvalno "u vazduhu" mažem nokat, ne prilepljujem četkicu dole, kako se ne bi širila i bila još veća. Probajte, ko ima sličan problem! O njemu će sigurno biti detaljna recenzija, ukoliko ste zainteresovane! :D Ima ga u DM-u.

China glaze - White on white: ovo je moj naj naj naaajomiljeniji kreč beli lak, o kom sam pisala nebrojeno mnogo puta. Jedini koji mi traje dugo, ne ljušti se i ne suši sto godina, a ne treba mazati ni više od jednog debelog ili dva tanja sloja. Savršen.

Za tufne sam koristila tačkalicu, od koje se ne odvajam. Ne mogu da verujem da sam je tek skoro kupila. :D



Golden rose - Jolly jewels 103: obožavam ove šljokice! Ako ih nemate, obavezno kupite. To su savršene rose gold šljokice koje najviše volim da mažem preko belog kreč laka ili nekog kao što je ovaj Orly.

On je kupljen u lokalnoj parfimeriji (ima ih svuda :D), a China glaze su kupljeni u Alexandru.
Da li ste probali neki od ovih lakova i da li se slažete sa mnom da nije potrebno izdvojiti mnogo parica za dobar lak? :)


Eto, to bi bilo to, nadam se vam se svidelo! Najveći poljubac! :*






24 comments :

  1. FFF se uvek negde nadje :) super je kombinacija, ovo je dobar nacin da se covek lepo opusti i zabavi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem seeee! Samo uzmes par totalno kontrastnih boja, dodas tufne, sljokice i to je to! :D

      A fff u svakoj corbi mirodjija :D

      Hvala Nancyli :*

      Delete
  2. Jao kako lepo izgledaju svi ovako zajedno :)
    Najlepša mi je kombinacija Orly i GR :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Zvezdana! :*****

      Jao da znas da jeste, jako se lepo slaze sa krec svetlim lakovima taj topper sljokicasti! :)

      Delete
  3. Sucha a beautiful manicure :)

    ReplyDelete
  4. Kako je ovo divnoooo <3 svaka čast

    ReplyDelete
  5. Jedino mi ovaj šljokavac malo odskače, ne znam zašto - možda da su šljoke malo ružičastije bilo bi bolje, ali ideja je super i lepo si sve uklopila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, hvala ti puno! :****

      Da, on kao pao sa Marsa mukica :D

      Delete
  6. predivan manikir, hocu ja ovakve lepe i sarene noktice :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anuskaaaaaaaaaaaa! Drago mi je da ti se dopada :D :****

      Napravicu ti kad dodjes :P

      Delete
  7. Zanimljiva kombinacija. GR je mnogo lep.. U poslednje vreme me oduševljavaju njihove nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tiiii, drago mi je da ti se dopadaaaa! <333

      Odlican je Golden rose, ova Jolly jewels kolekcija mi je najdraza :D

      Delete
  8. Wow I like it!!!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  9. Gracias maja! Me da placer que te ha gustado!

    Besos desde Serbia para mi Madrid <3

    ReplyDelete
  10. baš dobro, super su mi ovakve manikure :D

    ReplyDelete
  11. Hehe kako su lepo uklopila naslov ovog posta :D Svidja mi se kako japankice idu sa plavim, a White on white moram da nabavim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoooo, drago mi je da je neko primetio, mislila sam da lupanje prodje nezapazeno :D

      MORAS, stvarno je odlican i koristan za sto cuda :D

      Delete
  12. Nice skittle mani! :)

    ReplyDelete
  13. uuuuu, baš orginalno i zanimljivo...sviđa mi se.

    ReplyDelete