Monday 23 September 2013

Purples for autumn!

Znam pouzdano da većina vas OBOŽAVAAA ljubičaste nijanse, za koje mislim da su neki sladak prelaz između devojčica i žena :D, pa ovaj post posvećujem vama! Nadam se da ćete biti zadovoljne.
Ukoliko vam se dopada ovaj vid "mixovanih" lakova sličnih nijansi, javite mi da znam, jer sam prilično uživala birajući među grupama različitih proizvođača! 


Ovo su prva četiri ljubičasta laka za koja bih se uhvatila u jesenjim mesecima da mi neko kaže uzimam ti sve ostale, smeš da ostaviš samo toliko. Npr. da porodica upadne u sobu i otkrije moje tajne štekove! :D




U pitanju su Catrice - Forget me not, Flormar 425, Seche - Empress, Seche - Takes chances i zaista mislim da su izuzetno kvalitetni i vredni preporuke, ako uspete da ih nabavite! Na slikama imam po dva sloja. Za jedan od ovih lakova već možete pročitati recenziju ovde.



Sve Seche lakove sam kupila u Alexandru, Catrice sam kupila na Ana forumu, a Flormar u lokalnoj parfimerili, mada ih, čini mi se, sada ima i u Lillyju.





Seche - Empress (kažiprst)najdivnija tamno ljubičasta, skoro crna, nijansa. Ali pošto ipak volim da se boja vidi, kod ovog je to definitivno prisutno. Vrlo mu je sličan China glaze - VIII.




Seche - Takes Chances (srednji): prelepa srednja nijansa ljubičaste, pisala sam o njemu ovdeMislim da mi je ovo trenutno najomiljeniji ljubičasti lak, ima tako nešto sočno u njemu! :D

Ukoliko niste, obavezno probajte Seche lakove. Izuzetno su kvalitetni, gusti, lako se mažu, brzo suše i imaju stvarno visoki sjaj.




Flormar 425 (domali): božanstvena ljubičasta koja naginje tamnijim nijansama, ali se boja jasno vidi, i veoma je puna i bogata. 




Catrice - Forget me not (mali): najposebnija nijansa ljubičaste, prosto kao da vuče na indigo plavi podton, ali se jasno vidi osnovna boja. Ima najdivnije šljokice/shimmer. Tad je Catrice još uvek imao staru četkicu koja je bila savršena za mazanje.




Koja je Vaša omiljena ljubičasta?




Hvala na čitanju, najveći poljubac! :*



44 comments :

  1. Ja ljubicaste lakove volim iskljucivo tamne, tako da mi je od ovih super seche, i da poredi i u buduce ovako boje, super je ideja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja Tacy uglavnom volim tamnije, Seche bi ti bio idealan! :)

      Hvala sto si dosla i sto ti se dopada ideja, hocu sigurno! :*

      Delete
  2. Divni nokti,prelepe boje,posebno seche takes chanses. Im in love <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lena od srca! :**

      I meni je on miljenik!

      Delete
  3. Dopada mi se ideja za ovakve postove. Nastavi da ih praviš.

    Meni se od ovih tvojih, naravno, najviše sviđaju najtamniji i šljokičavi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Cajkic puno! Onda cu ih praktikovati cesce, mozda i sa po 8 :D :*

      Uh, super bi ti oba cucala!

      Delete
  4. Ljubičasti post - fantastično! ♥

    Od ovih ja imam samo Flormar i odličan je zaista. Tebi stoji baš dobro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, znam ja kome ce se svidettttttttttiiiiiiii!!

      Hvala Sofi, od srca :* Flormar je divan!

      Delete
  5. verovala ili ne, baš danas nosim forget me not!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, jaoooooooo, al' smo se uparile covece!

      Mogu misliti kako ti stoji :*

      Delete
  6. Lep izbor. :)
    Catrice i tamniji Seche su mi super. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj hvala Sonjci! :)

      Drago mi je da ti se dopada!!! <3

      Delete
  7. Ne zna se koji je ljepsi :)
    A ovaj seche empress lici na onaj moj china glaze charmed i'm sure... volim te tamno ljubicaste. I ovaj flormar mi je skroz lijep :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti punoooo! Drago mi je da ti se svidjaju :)))) :*

      Seche je dosta tamniji od Charmed-a, ali su slicni u principu :D

      Delete
  8. Replies
    1. Hvala Ivanciceeeeeee, bas mi je drago da ti se dopada sve! <33

      Delete
  9. Ovaj Catrice je savrsenstvo :D

    ReplyDelete
  10. sve nijanse su prelepe a forget me not imam i za njega pouzdano tvrdim da je divan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, hvala Anci! :***

      Joj jeste, skroz je poseban, ja ga ni ne mazem cesto koliko bih htela :))

      Delete
  11. Imam Catrice forget me not i slažem se da je baš posebna nijansa. Od svih najviše mi se sviđa Seche Empress jer nisam nešto ljubitelj svijetlih ljubičastih nijansi, ma zaprvao, nisam uopće nešto luda za ljubičastom, ali ove tamne nijanse ljubičaste jako volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :****

      Posebno mi je drago za Empress, to mi je omiljeni lakic za nokte na nogama, toplo ti ga preporucujem!

      Delete
  12. Baš sam danas kupila jedan ljubičanstveni i jedva čekam da ga probam :)
    Catrice i Flormar su prelepi!

    ReplyDelete
  13. ljubičastoooooo <3 <3 <3
    svi su mi lijepi, što mogu kad sam slaba na ljubičastu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da volis ljubicastoooo, hvala! :****

      Delete
  14. Wow, this mani looks amazing. I love the purple nail polish from Seche :)

    ReplyDelete
  15. Obozavam sve nijanse ljubicaste boje. Za jesenje dana ipak najvise volim tamne nijanse, sa shimmerom ili bez, svejedno :)

    ReplyDelete
  16. meni su sve super :D
    slaba sam na ljubičaste pa mi je teško izabarati favorita <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, hvala tiiiiiiii, drago mi je da ti se svidjajuuuu! <3

      Delete
  17. Svi su prelepi, ne mogu da se odlucim :D

    ReplyDelete
  18. Flormar 425 is a beautiful purple (:

    ReplyDelete
  19. Seche Empress favorit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, hvala Smikus! :****

      Pitam se da li je zbog imena :D

      Delete
  20. Noktici divni kao i uvek :)
    Najvise mi se svidja taj sljokicavi na malom prstu :)

    ReplyDelete
  21. Meni su svi mnogo lepi , ne mogu da se odlucim :D
    Inace jako volim ljubicastu boju ali imam zacudjujuce malo lakova u toj boji, tacnije samo jedan :DD Moracu to da ispravim podhitno,inace taj jedan je fm m129 koji me neodoljivo podseca na taj prvi Seche
    Msm da ce moj izbor biti fm 425,divna boja a taman mi je nedostatak ljubicastih izgovor za kupovinu :))
    Catrice vise ne moze da se nabavi,pretpostavljam?

    Dopadaju mi se postovi ovog tipa :) :*

    ReplyDelete