Monday 9 September 2013

Oh Cabana boy, be my toy!

Ako ste od onih koje ime laka privuce na prvu, pa se to poklopi i sa prelepom bojom, shvatićete kakav sam osecaj imala kada sam ugledala ovaj! <3



ORLY - Oh cabana boy, kupljen u Beogradu pre više od godinu dana, kod starog distributera D Cosmetics. Bili su u Zetskoj 4, i radio je divan i ljubazan momak Vlada, koji je imao razumevanja za moje stosatno biranje. Vlado, hvala, i hvala na popustu! ;) :D


Pripadao je kolekciji Hot stuff, a nalazi se i u permanentnoj liniji.



Od gomile lakova koje sam tada kupila, ovaj mi je jedan od dražih! Boja je vrlo sexy i neobična. Ukoliko volite žive i jarke pink nijanse sa plavim podtonom, ovo je savršen izbor za vas. Na slikama imam 3 debela sloja. Najlepši je na dnevnom svetlu, pogotovo kada ima dosta sunca, onda dolazi do izražaja taj plavo-ljubičasti shimmer koji ima. Ja zaista volim lakove sa shimmerom, pogotovo kad su kombinacije kao u ovom slučaju. Izgleda nekako sočno na noktima.




Brzo se suši, volim ORLY formule i četkicu, i prilično je postojan.





Najsličnije što imam je Essie - Tour de finance.



Da li imate neki ORLY lak ili neki sličan ovom? Nadam se da vam se dopada. :)




Hvala na čitanju i najveći poljubac!

28 comments :

  1. Divan je! Nemam Orlike... Jos... :D

    ReplyDelete
  2. Kako je leeeep :) Divno ti stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Zvezdice puno, to mi je jedan od omiljenih! :**

      Delete
  3. Verna si Bebičica bojama :D Kako je danas oblačan dan taman si mi ga sada ulepšala i razvedrila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Cajkic, bas mi je drago da ti se tako cini! :****

      Delete
  4. Replies
    1. Sarice, hvala ti! Zaista je predivna pogotovo na suncu :*

      Delete
  5. I ja bih se zaljubila na prvi pogled u bilo koji lak roze boje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, hvala Sanja, otprilike slično razmišljamo! :P :*

      Delete
  6. Divno ti stoji :)
    Imam gumdrop bebu, Lemonade, Ancient Jade, Pixie Stick i Beach cruiser
    Ovaj poslednji je cini mi se slican Cabana Boy, s tim sto nema simer, pravi je neonac :)

    Ja ih mnogo volim, al' iskreno ocekivala sam da ce formula biti bolja, ili sam ja imala bas losu srecu sa mojim primercima :(
    Potrebno mi je mnogo truda i strpljenja da ih lepo namazem da bi izgledali uredno , srecom pa tc ispegla sve na kraju, al' i pored toga ne zalim sto sam ih nabavila, boje su mi apsolutno predivne i divno izgleda konacan rezultat na noktima, tako da im oprastam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno? Bas mi je zao :( Ja imam Gumdrop veliki, Ancient Jade i Pixy Stix i stvarno je formula savrsena :(

      Drago mi je da ti se dopadaaaaaaaaaaaaaa! :**** Blago tebi sto imas Beach cruiser!!!

      Delete
    2. Ako se ikad budemo upoznale u rl, dacu ti da ga probas ako budes zelela :)

      Pazi,ruku na srce nisam jos sve isprobala, gumdrop jesam - od njega sam stvarno vise ocekivala npr aquadelic je boza za mazanje ako bih ih poredila

      cruiser (za koji cu se ograditi jer je neonac a oni su generalno problematicni i verovatno ima i do mene, mozda mi treba jos vezbe)
      i
      Lemonade koji je onako, al savsreno izgleda posle 2 sloja i tc,
      Ne znam, mozda sam ja oceklivala previse a mozda cu vremenom i naviknuti, al da su predivne bocice i boje jesu :))

      Delete
  7. Baš je tvoja boja i šimer je stvarno zanimljiv. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ljubičice na lepim rečima!!!

      Jeste, stvarno ima nešto posebno u njemu! :**

      Delete
  8. ajme luda boja, me gusto mucho <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, gracias!!!! :******

      Totalno je luda i bljesnu nokti sa njom ;)

      Delete
  9. Mene asocira na svetla u diskotekama :D Nemam Orlice, nemam ni slicnu boju. Lepo ti stoje ovako duzi noktici :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, dobra asocijacija, to garant zbog shimmera :)
      Hvala tiiii, još sam ih i skratila :P :***

      Delete
  10. What cute nails you have and the color looks amazing :)

    ReplyDelete
  11. Hahah, thanks so muchhhhhhhhhhhhh! Glad you like it <3 :*

    ReplyDelete
  12. Bebi, tvoja boja definitivno, prava girly :*

    ReplyDelete
  13. Prelep je, tvoja boja ali naziv mi je hit!!!

    ReplyDelete