Friday 20 September 2013

NYX Sunrise in Bali bronzer/rumenilo

Pre izvesnog vremena sam kupila svoj drugi (čini mi se :D) bronzer u životu, jer sam se oduševila kombinacijom boja! Ovo je ustvari duo rumenila i bronzera, NYX Bronzer & blusher combo - Sunrise in Bali.



Nisam se nešto posebno udubljivala kada sam odlazila u Alexandar Cosmetics, gde sam ga i kupila, kao i sveeee moje NYX stvarčice. 


             

Međutim, jedan dan sam ga i probala, bronzer, rumenilo, kao i treću nijansu koju možete napraviti, kada pomešate prve dve idući prstom u krug po površini. KAKVA BOJA! Nežna bronzano-roze, skoro pa neka nijansa moje omiljene rose gold kombinacije! 




Kada je reč o  boji bronzera, u pitanju je smeđe-zlatna nijansa, dok rumenilo ide na zagasito roze, sa bakarno zlatnim odsjajem. Vrlo neobične i kompleksne nijanse, koje na netu porede sa čuvenom kombinacijom NARS Laguna/Orgasm!




Hit cele priče je činjenica da ovo planiram da koristim kao senku! :D Ideju za ovo sam dobila pre izvesnog vremena zahvaljujući divnom blogu SuperNova Kozmetika.Opsednuta sam rose gold nijansama u svim oblicima, tako da verujem da će na kapcima apsolutno zablistati! A posebno su me kupili ime (na koje često padam :D) i pakovanje (na ovo jako retko padnem :D)! Ima još četiri kombinacije sa podjednako dobrim imenima - Ibiza, Marbella, Phi phi island i Bora bora.




Mislim da je ovo dobra investicija, kojima uvek težim, jer se praktično dobijaju tri boje u jednom pakovanju, i sviđa mi se što su direktno jedna do druge, jer se lakše mešaju četkicom. Dobija se i ogledalce unutra. Obavezno pogledajte ako se nađete u blizini NYX štanda!

Da li imate nešto od NYX-a i da li ste koristile nekad rumenilo/bronzer u vidu senke za oči? 
Hvala na čitanju i najveći poljubac! :*







45 comments :

  1. Super izgleda, a i pakovanje mi je baš simpa. Inače i ja često bronzer koristim kao sjenu i nekako mi sjedini lice kada su iste boje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, znaci ima nas! :D

      Hvala sto si dosla :*

      Delete
  2. HIhihihi hvala za tag! :D Jao ja obozavaaaam da koristim rumenila kao senke. Predivne su boje kod rumenila i meni licno bas takve nijanse stoje na ocima (to je bar moje misljenje). Sva ziva rumenila koja imam koristim i kao senke. Inace ovo rumenilo/bronzer mi je prelepo. Najlepse mi je od svih koje imaju i kupila sam ga pre nekog vremena sestri za rodjendan. Slazem se skroz da je prelepo i dobro. :D Izbor ti je dobar :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala ti jos jednom za divnu ideju! :*

      Skroz se slazem, i ja volim te boje na kapcima :D Drago mi je da se i tebi dopao ovaj duo! ;)

      Delete
  3. Svidja mi se :) Znaci,moze da se mesa? ja bih tako koristila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze moze i sjajno je! Boja kao da je skroz iz neke druge price, potpuno nova i dovoljno razlicita da se primeti :)

      Hvala ti! :*

      Delete
    2. Hvala tebi na super postovima :)

      Delete
    3. Joj, drago mi je da ti se svidjaju! <3333

      Delete
  4. Jako mi se dopada, imam ga negde na umu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ksenija! :***

      Drago mi je da ti se dopada :)

      Delete
  5. Lepo izgleda, ali steta sto bronzer nije mat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tacy! Ima i nekih kombinacija kod kojih je ta braon strana mat :*

      Delete
  6. Predivno izgleda :)
    Ide na WL, definitivno ;)

    ReplyDelete
  7. Jao predivno je, mislim da ce biti super za mene Kaspera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, Kasper! :D

      I ja sam Kasper :)))) Hvala ti, drago mi je da ti se dopada!

      Delete
  8. Super izgleda! Pakovanje je simpa a boje baš koje volim :)

    ReplyDelete
  9. Jako mi se svidja pakovanje a i proizvod,probacu :)

    ReplyDelete
  10. jaoo,prelepo ali ja ne mogu na svoje lice da stavim sjajan bronzer do sledecg leta,izgleda smesno,a rumenilo - san ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tiiii! :)
      Drago mi je da ti se rumenilo dopada ;)
      A da vidis uzivo tek pomesanu bojicu! <3

      Delete
  11. Predivno. Mene podsjeca na kombinaciju jednog Flormar bronzer/rumenila, mada je ovo svakako bolje ako nista barem zbog pakovanja koje je kod F. krs.
    Moja NYX lista samo raste, bas vam hvala :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, nema na cemu :P
      Vreme je da dodjes sa ili bez tate :D

      Hvala ti i drago mi je da ti se svidja!! <3

      Delete
  12. Divno izgleda ovako izmešano :). Ali sačekaće >
    imam previše bronzera u kolekcijiiiiao!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jelena :) Drago mi je da ti se svidja :)))

      :*

      Delete
  13. Lep je ali deo rumenila je san snova!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe hvala Prasence milo! :***

      Ako se dobro secam i ti si vampirko bledi kao ja pa bi ti super stajalo! <3

      Mada su boje zaista za svaki ten

      Delete
  14. hm, ja uzela sad nesto slicno u Sephori, i jako mi se dopada, zove se sun baked i kosta oko 1500 din

    ReplyDelete
  15. Od NYX-a još uvek nemam niti jedan proizvod :)
    A super je ta fora s multifunkcionalnim proizvodima. Često svetle, sedefaste senke koristim umesto iluminatora i moram priznati da na licu deluju odlično!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misho drago mi je da ti se dopada! :**

      I meni se bas svidja, dobije se vise proizvoda po ceni jednog i nece da dosadi :D

      <3

      Delete
  16. Baš fino izgleda, moram i ja uzeti nešto nyx-a!
    Ovo ide na wl-u.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ana, nadam se da ce ti se dopasti jos vise kad ga vidis uzivo!

      Javi sta si kupila <3

      Delete
  17. Bas je lepo. :)
    Bronzer mi je malo previse topao, ali rumenilo je divno. :)
    I kad se pomesa lepa je nijansa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sonjci!

      Mislim da bi ti super stajalo, dosta je hladno <3 :*

      Delete
  18. jaooo pipkala sam bas ovo rumenilo i diiiivno je! moram sutra da opeljesim aleksandar, evo vec me uhvatili pundravci sto je nedelja pa ne rade danas :D

    prelepo stvarno, super recenzija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaooo, isto smo gledale znaci :D

      Hvala ti Anci, drago mi je da ti se dopada! :**

      Delete
  19. Lepo izgleda, potrazicu ga sledeci put kad odem.:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Stasha :*

      I obavezno izmesaj za trecu nijansu, skroz je divna :)

      Delete
  20. Baš lepo izgleda, a mislim da bih i ja koristila kao senke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Coxyli! <333

      E, za senku je dusu dalo :D

      Delete
    2. Ja svaki bronzer koji imam koristim i kao senku :D
      Bozanstven je kad se pomesaju obe nijanse :)

      Delete
    3. Heh, drago mi je da ti se dopala i treca nijansa :D

      Delete
  21. Odlican izbor! Ja ga vec koristim kao senku, a uz to bronzer kao crease nijansu. Strava je. ♥

    ReplyDelete