Friday 13 September 2013

NYX Haute melon

Za danas sam vam pripremila pravu poslasticuuuuuuuuuuuuu!  U pitanju je jedan od mojih omiljenih karmina, koje sam kupila u poslednje vreme: NYX - Haute melon!



To je definitivno jedna od najlepših boja, koja mislim da nema kome ne stoji. Ona tako osveži lice i, mada vam se čini da je prejaka i nenosiva, lako se uklopi u sve. Formula je san snova, ako volite kremaste karmine, a ja ih zaista volim.  Nije potreban nikakav balzam ispod, niti usne moraju biti savršene.

Izuzetno je pigmentisan, i lako prekriva usne.

 


Kada bih morala da opišem boju, rekla bih da je to savršena kombinacija crvene i narandžaste sa mikromrvicom roze, koja je tu čisto da osveži celu nijansu. Ma morate ga probati! OD SRCA svima preporučujem ovaj karmin. Zaljubljena sam u njega! :D



Ako volite neke moje prethodne karmine, o kojima sam pisala, a vi ih u međuvremenu probali, tipa Stella ili Peach bellini, ovaj će vam se sigurno dopasti!




Boja na mojim slikama je ispala prilično realna, pa možete da steknete utisak. Verujem da bi odlično išao uz neku šminku na očima neutralnih boja, zemljanih tonova, jer bi onda usne bile baš istaknute, i sve bi izgledalo lepo uklopljeno! :)





Uz ovaj karmin koristim olovku Orange, koja je odlična za sve jarke karmine, nekako se uklopi i sa rozim i sa crveno-narandžastim bojama. U pitanju je upravo jarka crveno- narandžasta, koju bih ja komotno nosila i samostalno.  Pisaću jedan post o olovkama za usne koje sam isprobala do sad, možda vam bude od koristi :) Uglavnom su to Golden rose, Gabrini, Aura i NYX.


Eto, ja još uvek nosim neon lakiće i jarke boje karmina, jer je leto moje godišnje doba, koje obožavam! Nadam se da sam vam malo ulepšala ovaj septembarski dan, hvala na čitanju! :*



33 comments :

  1. Divan je,a tek koliko je pigmentovan :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Leno! :*

      Ej da znas da jeste. Samo povuces dva puta i dobije se ta boja.

      Delete
  2. Jako volim ruzeve ovavih boja.Bas je lep. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja! Primetila sam da imamo slican ukus! ;)


      Hvala ti :*

      Delete
  3. Bas je lep! Nisam mislila da je ovakva boja uzivo... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tacili! E pa prilicno realno su mi ispale slicice, ali uzivo je mogu ti reci jos lepsi :))

      Delete
  4. Replies
    1. Hehe, drago mi je! :*
      Zaista nemam nista slicno, skroz je opravdano imati ga :)

      Delete
  5. Replies
    1. Jao, sto mi poznata ta faza! :))
      Obavezno, najtoplija preporuka :)

      Hvala sto si dosla <3

      Delete
  6. Uuuu bas je lep! :)
    Sramota me da priznam, ali jos nisam stigla da odem po neki NYX karmin.

    ReplyDelete
  7. E pa Sonjci, stvarno! :P

    Drago mi je da ti se dopada :*

    ReplyDelete
  8. Au Bebi sta mi radis :D
    Ide na WL, prelep je <3

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Drago mi je da delimo ljubav prema njima :D :*

      Delete
  10. Nisam još kupovala NYX ruževe, moraću da uzmem neki... Možda neku jesenju nijansu, jer ovih vrištuljaka imam. Ali ih obožavam...
    Ovaj je predivan~

    ReplyDelete
  11. Beautiful color!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for your visit! I follow you with GFC and Bloglovin!
      Have a nice day!!!:)))

      Delete
    2. Gracias Marcela!

      Si si, te sigo ;) Que lindo de tu parte por haber venido <3

      Delete
  12. Kad god citam tvoj blog dodam jos po jedan NYX-ov ruz na spisak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh, jao hvala ti srce si! <3

      To znaci da sam uspela da prenesem svoju ljubav prema tom proizvodu :*

      Delete
  13. Mislim da mi ne bi stajao, ali je svakako jako lepa boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Coxyli drago mi je da ti se svidja! :*

      Da, malo je preveseo :D

      Delete
  14. Jel ima ovakvo nesto u Makedoniji?? jako mi se svigja boja.. pratimo se?? :) http://anitce.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anita! Jao ne znam, nisam sigurna :*

      Pratimo se naravno!

      Delete