Tuesday 3 September 2013

Sexy coral ombre!


Iskoristila sam kasno avgustovsko sunce da uslikam još par interesantnih kadrova koji će vam se, nadam se svideti. 




Ovo je kombinacija koju ne skidam sa noktiju poslednjih dana leta, potpuno sam odlepila na nju! Obožavam sve u koralnim bojama - počev od lakova za nokte, preko karmina, do garderobe. Flip flop fantasy mi je najomiljeniji lak svih vremena, a u poslednjoj turi je najlepši do sada i ako ga još niste nabavili, najtoplije vam ga, i od srca preporučujem! Dobio je još primesa narandžasto-koralne boje, i morala sam da kupim još jednu rezervu (:'D).  Njega su dosta menjali od kad se pojavio, ovo je mislim četvrta verzija i meni NAJDIVNIJA!




Sun of a peach je moj novi miljenik, kada je reč o neoncima i već sam vam sigurno dosadila sa tim lakićem, ali me je boja totalno opčinila!

Shvatila sam da bi ove dve boje bile idealna kombinacija! Jednostavni ombre, daleko od savršenog, i spremni ste! A nokti se, koliko primećujem, ljudima prilično dopadaju. :)




Meni podižu raspoloženje, i to je jedan od glavnih razloga zašto obožavam neonce!


Veštačko svetlo, bez blica, prilično nerealna boja



Već sam ukratko pisala kako radim ombre (ili gradient, ne znam šta je ispravno :D) - ništa posebno i teško. Na kozmetički sunđerčić nanesem nijanse koje želim da mešam, jednu pored druge i počnem lagano da tapkam po prethodno namazanim noktima. Kada baš žurite, možete koristiti i aplikator za senku (onaj koji se dobija u većini slučajeva). Za osnovnu boju sam koristila Flip flop, a mešala sam ga sa Sun of a peach, koji je bliže vrhu nokta, jer više volim da svetlija boja ide na tu stranu, kako ne bih vizuelno suzila nokatnu ploču tamnom nijansom.

Eto, to bi bilo to, hvala na čitanju i najveći poljubac! :***



31 comments :

  1. Predivan je. Vec neko vreme je jedan od CG lakova koje bas zelim.

    ReplyDelete
  2. Gradijent, Bebi, gradijent. Meni su ove boje toliko slične da sam ubeđena da imaš samo jednu boju na noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. S druge strane, ja vidim nijanse crne i nije mi svejedno koji ću crni lak da namažem na ruke, a koji na noge, tako da ne sumnjam da ljubitelji neonaca i breskvasto-koralnih nijansi vide da ti imaš dva laka.

      Delete
  3. zasto fff kod svih izgleda drugacije?? na mojim noktima je potpuno neon,skoro,pa narandzast....nije mi jasno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inace,post je odlican. Nokti naravno savrseni

      Delete
    2. Hvala lutko! :**

      Ne znam koju imaš verziju, ovo je četvrta do sad :D
      Moguće da je prva..

      Delete
    3. uh,pa ne znam sada,kupila sam u oktobru prošle godine. Nisam znala da to ima veze sa verzijama. Sada imam želju da imam sve verzije hahaha

      Pretpostavljam da imaš sun of a peach,planiram sada da ga naručim

      Delete
  4. Aaaaa super je skroz :D Bas mi se svidja sto su nijanse slicne, mocno izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, srce si! :***
      I meni je dobro sto su slicne, ne volim jake prelaze kod ombre noktica :)

      Delete
  5. Kako ti imas lijepe nokticeeee :) ja sam se bacila na jesenje nijanse vec, gotovo ljeto :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, hvala ti puno! :****
      Ja se jos batrgam da ga zadrzim :D

      Delete
  6. Divni lakići, divan gradient <3

    ReplyDelete
  7. mnogo ti je lepo ispalo, baš nekako suptilno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ufika! Trudila sam se da bude neznatan koralni miks :D :****

      Delete
  8. Predivno! <3 Ja na zalost ovih dana nemam vremena za igranje sa lakovima al cu jednom prilikom sigurno isprobati i tvoj predlog. ;) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marryska, mnogo mi je drago da ti se dopadaaaaaaa! Mi smo neon ludaje :D a znam da obozavas i Sun of a peach i Flipiku :**

      Smisljam nove kombinacije za gradient/ombre noktice, da iskoristim jos malo ovog kilavog sunca :D

      Jedva cekam tvoje verzije! <3

      Delete
  9. Prelepo Baby ;)
    Volim tvoj blog, bas zbog istog ukusa kada su lakovi za nokte u pitanju ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj Maki, hvala ti! I ja volim tvoj blog, kako tekstove, tako i predivne fotografije ciji kvalitet me uvek odusevi :**

      Delete
  10. Skroz tvoj fazon. :)
    Lepo ti stoji :*

    <3

    ReplyDelete
  11. prelepa kombinacija za poslednje vrele dane :)

    ReplyDelete
  12. Ti si bebi moja sestra po koralnoj boji :D :*

    ReplyDelete